• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Björkeli:
    Jag vet!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Försöker inte tänka på det! Men som sagt, jag ska göra vad jag kan för att få in ett fungerande modem!

• Piaf

Jag vet ju om att det betyder mycket för Christian också, så jag tror att det kommer gå snabbt, det är han som brukar ta tag i allt som har med sånt att göra Och jag ska trycka på!!!

• Björkeli

Piaf: det låter bra!

Nu kom Madicken upp, hittade henne ståendes vid sin pappas sida med hans mobil... lika bra hon får vara med mig o titta på tv. *Pustar*

Godnatt på dig Goding!!

>---- -----

• Piaf

Så, nu ska jag ta tag i badrummet.

Har man inget att göra så finns det massor att hitta på här hemma just nu

Kassar och sorteringsprojekt i vart enda hörn och en almenacka som är proppfull med anteckningar flör allt vi står inför

Ha det gott alla söta flickor!

• Piaf

Så, nu har jag varit uppe alldeles för länge och har därför tagit beslutet att jag ska gå och lägga mig.

Önskar er alla en god natts sömn och hoppas att det finns lite fler folk här inne mellan klockan 12.00 och 14.00 i morgon, för då är jag här

Sov sött

• fru bengtsson

Godnatt Piaf! Ska snart i säng jag med, men jag hoppas att vi hinner prata lite imorgon i stället!

• Lalune2

Hej hej!

Vilka fantastiskt söta tjejer du har FB! De är så gosiga.

Här ska vi på sonens första luciafirande på dagis imorgon, känns så otroligt vuxet! Nu går man själv där med sitt barn och man är liksom inte barn längre om ni förstår hur jag menar.
    Sonen ska vara tomtenisse så det blir nog kul!

Nu är det läggdags, hoppas allt är bra med er!

• fru bengtsson

Meeen, jag har ju inte ens tackat för alla komplimanger om fröknarna bengtsson.... *skäms*

TACK! för att ni tog er tid att kika på dem och dessutom tycker att de är fina! Det tycker förstås vi med, men det är ju alltid roligt att höra från andra också.
    Och visst är de otroligt lika sin mor!

• fru bengtsson

Soleil: Första gången jag var på föräldra möte på Mandas fsk kände jag mig så vuxen att jag nästan blev rädd...

Jag längtar jättemycket till luciafirandet imorgon. Synd bara om Patrik som måste jobba, men morfar får följa med istället och det blir säkert också bra.

• Junija

Godmorgon!
    Nu är jag tillbaka - får uppdatera mig under dagen. Fick en hint om någon IDOL-final som jag skulle delta i

Vi ses under dagen

Passar på att ställa in gooood frukostbuffé till allihop.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D