• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • calcioaddict

Drömkvinnan smyger in i tråden igen!

Junija: Nu fick jag en fin anledning att köpa en trisslott!

Viktor har inget lussetåg på dagis, men det är öppet hus med fika. Och så fick barnen ha lussekläder om de ville. Viktor hade ett par bruna plyschbyxor och en brun NallePuh-tröja, så han skulle föreställa Pepparkaksgubbe.

• Piaf

calcio:
    Läste du om min dröm?

Helt otroligt stark var det. Så jag har sett dig ge gärnet ute på köttmarknaden

• calcioaddict

Piaf: Nej, var stod det om den?! *nyfiken*

• Piaf

Här!

Calcio:
    Hade en helt bisarr dröm inatt. Vaknade mitt i natten och LOVADE mig själv att minnas, men det gick bara sådär. I alla fall handlade det om att jag fick ett brev på posten från dig. I brevet låg det bland annat en teckning som du hade gjort av din sambo, en blyertsteckning, ganska lik en streckgubbe. Under stod det "såhär ser min sambo ut". Jaha liksom

Sen följde en berättelse om hur du varit ute och raggat killar när du var yngre, och jäklar vad du raggade!!!Och i hela brevet jag läste så såg jag din berättelse som en film liksom, ja det var helt otroligt tydligt framför mig Vilken grej!!??

• Junija

Calcio: Enligt Piafs dröm så är du ju verkligen en drömkvinna Raggardrottningen

Du förstår väl att du ska välja lott nummer tre också

• calcioaddict

Piaf: *skäms* Drömmen hade alltför mycket av sanning i sig! Min sambo är rätt smal och senig, så han kanske skulle se ut som en streckgubbe om jag försökte rita honom. Och pinsamt nog bytte jag killar lika ofta som jag bytte underkläder i min vilda ungdom!

Junija: Jag lovar att välja nummer tre.

• Piaf

calcio:
    Ja du ser... För mig går det inte att undanhålla saker

• Piaf

calcio:
    Jag var också väldigt "kär i kärleken" när jag var yngre

Ångrar ingenting!!!

• calcioaddict

Piaf: Det kan jag av någon anledning tänka mig! Jag har en massa partybilder hemma från den tiden. När jag får tid kan jag scanna och sätta in i galleriet som avskräckande exempel. Fast kul var det!

• Piaf

calcio:
    Ja men för guds skull - gör det!!!!
    In med lite bilder

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D