• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Junija

Fru B: Även om du skojade så tänker jag använda mig av dina idéer iaf

cotton: Jag var också en planerad, organiserad och strukturerad individ. Hade råkoll på ALLT! Tills jag fick barn

• fru bengtsson

Skojade inte om mutorna, fast jag skulle inte använda dem som mutor, mer som en belöning. Du fattar vad jag menar va?

• Junija

Fru B: Självklart Dessutom håller jag med. Om t o m _jag_ känner att jag behöver en belöning för att julshoppa, vad behöver då inte Junia?

• Junija

Cotton: Jag ska erkänna att jag fortfarande har svårt att acceptera att jag inte längre kontrollerar allt i min tillvaro 100% Det är t o m ganska jobbigt att släppa efter, att se saker bli halvdant gjorda och att vissa saker inte ens blir utförda. Eller ännu värre; att låta någon annan organisera tillvaron ....för det finns ju ingen som gör det lika bra som jag

• fru bengtsson

Cotton: Hur går det med bröllopsplanerna?

• cotton

PRECIS! Ska man göra något ordentligt ska man ju göra det själv...
    Försöker lära mig att delegera, men då måste man ha människor vars "kompetens" man litar på... inte alltid lätt!

Belöningar... naturligtvis!!! Tycker vi här i Sverige generellt är dåliga på att belöna oss själva! Jag belönar mig själv med jämna mellanrum när jag tycker att jag varit duktig (en morot att bli mer organiserad kanske Sofie?). Manikyr, en fika, ett glas vin efter jobbet, en tröja, en liten kartong belgisk choklad...

Mmm, nu måste jag göra något bra, för jag blev precis sugen på fin choklad!

• cotton

Bröllopsplanerna går bra tack! Mindre än 4 månader kvar. Ska beställa hindersprovning. IDAG! (tack för den indirekta påminnelsen)

Fast idag är jag lite sur på Johan... förb*nnade idiot...

• cotton

Okej, Cotton-bombning av tråden igen... gör det med jämna mellanrum. Tröttnar ni aldrig på mig?

• fru bengtsson

Cotton: Inte ett dugg! Varför är du sur?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D