• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • cotton

Han är så lättstött ibland. Jag har svårt för ordklyveri, och detta är Johans specialitet. Gaaah!

Har sjukt mycket på jobbet nu, men jag kan inte motivera mig att jobba hundraprocentigt idag... *suck*

• fru bengtsson

A-ha. Eeeh, vad betyder ordklyveri? Jag bruka ha koll på ord, men inte detta?

• fru bengtsson

Måste åka och häma Manda på dagis nu. Återkommer!

• cotton

När man märker och dissikerar varenda ord i ett samtal.

Om jag säger: Jag beklagade mig bara lite.

Och någon väljer att analysera ordet "beklaga" sönder och samman och få det till att man klagar, är enormt missnöjd och olycklig.

• Piaf

FruB:
    Vi kommer åka till Trelleborg, till Christians föräldrar på själva julafton. Det känns bra att få allt serverat eftersom vi kommer ha det lite taight med tid att ordna med mat och sånt. Men Cornelia är hos sin mamma på julafton så vi gör en till "afton" på juldagen och den blir ute i stugan Ja, nu är det nära...

Pratade precis med hon som har hunden som vi tar över. Den ska sova hos oss på lördag Känns jättespännande! Ludvig är helt till sig....

• Piaf

Här har vi inte heller handlat en enda julklapp

Christian och jag ger inte till varandra, och det beror på pengabrist. Annars så tycker jag det är alldeles fantastiskt kul att handla till honom. I början när vi träffades så var min ekonomi helt ok och då fick han paket på sängen lite titt som tätt. Jag ser farm mot att det kan bli så igen. Likadant med barnen. Älskar att överraska med paket...

Och att handla paket är skitkul!!!

Förra året så slog Ch och jag in paket som vi redan hade. En gammal parfym och en och annan skiva blev det. Barnen såg ju ingen skillnad på det, men fick endå se att vi också gav varandra saker - så det är ett tips när ekonomin tryter

• Piaf

cotton:
    Jag älskar att höra om olika förhållandens olika "bekymmer". Det är så härligt och uppriktigt på något vis, och talar för att det är på riktigt.... Om du förstår

• Sofie75

Cotton: Ja, det där med att belöna sig själv är man ju inte bortskämd med precis.
    Men det kanske man ska bli bättre med.
    Jag ska banne mig göra ett nyårslöfte likt det jag skrev tidigare.
    Gud vilken dröm att vara lite strukturerad.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D