• Rafiiki

Ryggmärgsbråck/ MMC del 7

Öppnar nu tråd nr 7 för den gamla hade gått ut.
    Detta är en tråd för oss som har någon i sin närhet med ryggmärgsbråck eller liknande!
    Här kan vi berätta framsteg, gnälla lite, ge varandra tips, stötta eller bara diskutera olika saker kring detta ämne!
    Alla är välkomna med sin åsikt!

• Svar på tråden Ryggmärgsbråck/ MMC del 7
  • Rafiiki

catmat: Det lät lite bättre med op V43. Håller med Johlinn, kramas mkt och ta hand om varandra! Tänker på er

johlinn: Hoppas d blir bra med hormon sprutorna. Vi ska träffa lite olika läkare den 15 okt, då ska vi prata om knappen igen och vad vi ska göra i fortsättningen. På dagis äter hon jätte bra och är så duktig men hemma går d ej. Hon växer inget på längden heller och d vet jag inte om d är MMc´s fel eller maten. Hoppas på att få lite svar den 15!

I morgon ska vi på bröllop. I´s förra resurs och stödfamiljens äldsta dotter gifter sig! Spännande!
    Hoppas ni alla andra får en underbar helg!
    Kram till alla

• Karin86

Vi fick tid för vaccination idag. Ska bli den 20 tror jag det va. Tror nog vi kommer göra det.

Hur känner ni andra, kommer ni ta det?

kram

• Rafiiki

Karin: I är listad som risk patient genom habiliteringen och då tycker jag att man ska ta d för då är d ju en läkare som oxå tycker d!
    Jag har varit tveksam för jag tycker inte att I är infektions känslig. Visst har hon haft infektion hela sommaren men d är ju en annan sorts infektion!
    Jag hade nog tvekat mer om hon inte var listad som risk patient!

• Karin86

ja det är klart, nä det blir nog att vi tar den tror jag... vi har inte varit så rädda för det innan så det känns bra ändå. :)

allt bra med Ida?

• Tingeling1974

karin86: V är kallad och får sin spruta den 14/10...
    catmat: *styrkekram* håller tummarna att allt går bra för dig.

• Tingeling1974

karin86: ja han kommer att få sprutan...

• Oskis

E ju orolig för biverkningar på vaccinationen. Lillkillen har nog feber nu så vi får kolla i morgon om det inte e bättre

• Rafiiki

Dreamrose: Jag frågade på Habiliteringen och där hade de fått skriva en lista på alla barn som var i risk gruppen och då var d alla rmb barn!

Oskis: Jag är oxå orolig för biverkningarna men eftersom d är andra som har bestämt att I ska få d hoppas jag att d vet vad som gäller!

Svar på tråden Ryggmärgsbråck/ MMC del 7