• MejaKiZnic

Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd

Dags för en ny tråd då den andra går ut imorgon, man vill ju inte missa något trevligt blogginlägg

BLOGGA PÅ!

Snabbt gällande regler:

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg (för de som har PLUS).

Äldre trådar:

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m43339681.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m45776455.html

MammaKiZnic.blogg.se

• Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd
  • Speakers Corner
    Flickanx2 skrev 2014-08-19 14:22:31 följande:
    Oj.. glömde lägga in en bild också. Försöker igen ;)

Hej alla glada vänner! 
    Tänkte passa på nu när jag får så många vänförfrågningar... 
    Hjälp oss ranka upp vår senaste musikvideo genom att titta - gilla - dela.
    Nu har jag njutit av din video, vad bra ni är.
    Tack för att du delar med dig. {#emotions_dlg.flower}
  • Flickanx2
    Sanningen är att du inte kan erbjuda någonting du själv inte har.
    Det gäller nästan allt.
    Egentligen säger det sig själv: har du kärlek har du också förmågan att ge.

Det kanske gäller humor också, tänker jag som alltid har nära till skrattet.

Om inte annat, vore det ju trevligt om jag kunde förmedla lite glädje här i världen.
    Det vore det jue.

ekdungen.blogspot.se/

• Flickanx2
    Sanningen är att du inte kan erbjuda någonting du själv inte har.
    Det gäller nästan allt.
    Egentligen säger det sig själv: har du kärlek har du också förmågan att ge.

Det kanske gäller humor också, tänker jag som alltid har nära till skrattet.

Om inte annat, vore det ju trevligt om jag kunde förmedla lite glädje här i världen.
    Det vore det jue.

ekdungen.blogspot.se/

Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd