Vi på CvL fortsättningen
Tack min lilla Myra ska bli kul o ses igen på Tors, var så länge sen nu!
Tjorven - hur gick det hos läkaren....??? hjälpte mina tummar ? Hoppas vi får se dig på tors med! kram!
Tack min lilla Myra ska bli kul o ses igen på Tors, var så länge sen nu!
Tjorven - hur gick det hos läkaren....??? hjälpte mina tummar ? Hoppas vi får se dig på tors med! kram!
Hej alla!
Tjorven - kul att få se dig o krama om dig imorn !
Ullis - kul m uppdatering! Har tyvärr inte ngn erfarenhet av bruttolöneavdrag. Har inte sagt ngt till mitt jobb och vill inte det heller, så kommer inte bli aktuellt (& just nu har vi vårt 3-pack från landstinget). Men låt oss veta hur det går! Kan ju vara bra att känna till om det blir aktuellt i framtiden (kanske syskon...)
På hemma-fronten inte så mycket nytt... RD13 idag/CD30, inga spottings. Mensvärk av o till - men fortfarande inga ömma bröst... någon som vet om det brukar komma senare i graviditen eller tidigt... anyhow, ska inte noja över det.
Har jobbat idag och dessutom hunnit med 18 hål golf efteråt i solen Så underbart m försommar och ljusa kvällar! Gick riktigt bra & spelade på mitt handicap och H sänkte sig, så vi är sååå nöjda o glada ikväll...
Imorn blir en tuff dag på jobbet - 6 möten... varav 1 ang jobb/roll o feedback. Måste påminnna mig själv hela dagen att ta det luuuuugnt, andaaaaas djupt m magen, ta små pauser, mellanmål osv. Men på lunchen blir det piqniq m mamma ledig kompis och så yogan på kvällen m kära vänner härifrån. Så hoppas jag kan hålla harmoni o balans ändå !
Cah - känns sååå skönt att höra det får hoppas mina börjar växa snart då också, av en trevlig orsak... än så länge ser de ut som vanligt...
pp08 - då får ni njuta av sommaren o bara koppla av. Blir säkert den perfekta uppladdningen!
Tjorven - sååå mysigt att få träffa dig "in real life" idag! Hoppas det blir snart igen! Och förstås supermysigt att träffa er Myran/Poussin också - ser alltid fram emot våra torsdagar!!
Hade visst räknat lite fel, är ju redan på dag 31 idag... eller RD14 (eller 17 dagar efter ÄL utslag, som du frågade Tjorven).
Vill ni veta en sak... vid förra FET hade jag redan fått mens vid det här laget... så spänningen är olidlig... men som sagt förra naturliga cykeln var 33 dagar, så man vet ju aldrig...
hahahaha håller jag er på sträckbänken.....? Ni är för underbara allihop!!
låt mig säga så här - dag 32 är snart klar och inga spottings... haft "mensvärk" av och till sen i måndags... men jag vet tyvärr inte mer än så Bara några timmar kvar.... (dock varit stressigt på jobbet idag...inte bra...)
Kommer nog vara så nervös så jag låter min älskling läsa resultatet - eller så blir det som när man ser skräckfilm , ni vet man sitter i soffan och kikar mellan fingrarna...
Ja, antingen här ni en glad Curly eller en ledsen Curly imornbitti.... mentalt försöker jag förbereda mig på alla alternativ. Om det är negativt, så tänker jag testa igen på måndag (som är testdag). Om det är positivt, så tänker jag iallafall testa på måndag --- och så reser jag ju utomlands m jobbet nästa vecka, så får väl testa igen när jag kommer hem... men det är låååångt dit...
Nu ska jag bara ta mig igenom kvällen - och se om jag kan sova inatt
Kramiiis - stora lycka-till tummar till dig!
Tjorven - vad glad jag blir att du lyckats få ut medicinerna och kan "koppla av" nu
försök att inte känna som att "om inte detta funkar så funkar inget" (även om jag vet att det är suuupersvårt)...
se det som att du bara har börjat istället --- yoga hela sommaren o hösten, bra mentalt fokus & om du vågar börja m våran kost o gröna juicer också... ? Kontakta Ellen isåfall för en "privat konsultation", tar ca 1 timme och man får halva priset om man går på yoga. Hon är superbra att prata med och ger en massor m råd o tips!
Kram!
då säger vi att det blir +++++++... trevlig kväll alla!
testade precis m Clearblue m "kryssen" - och fick tyvärr bara ett horisontellt streck....
fortarande 36,9 (som hela tiden) och inga spottings och ingen mens.... fastän dag 33 eller RD16.
så får väl helt enkelt köpa fler test och vänta tills måndag....
Nu blir det frukost o golf och tänka på något annat, jag känner mig helt ok - är det negativt, så blir det frysis igen... och funkar inte det så vill jag också testa Fostimon i höst.
Tack alla fina vänner!!
Golfrunda i hetaste vädret i år... men det gjorde gott för själen... Känner mig helt ok nu. Fokuserar framåt. Men ingen mens ännu.... har iallafall köpt ett test till (med text den här gången), så om inget hänt så testar jag på måndag... KRAM!!
Myran - hoppas så att du har rätt! Dricker just nu en alkohol-fri öl i värmen - just in case
Har precis snickrat en stoooor låda till alla våra tomatplantor, så de får komma ut och stå längs altanen. Eller jag "designar" och visar och min älskling bygger - vi är sånt bra team
Snart dax för jordgubbar (köpta) och årets första smultron från vårt land (odlade)!
Så dagen blev helt ok till slut ändå. Kram alla!
Tjorven - tack gulliga du för att du hoppar in här!! Jag håller fast vid alla "positiva historier" och tecken Iallfall på dag 34 idag. Hade fortfarande 36,8 imorse och inga spottings och ingen mens.
Är nu 17 dagar i rad som jag haft mellan 36,8 och 37 i morgon-temperatur = stort rekord för att vara jag iallafall Det brukar vara mycket kortare och höga/låga temperaturer om vartannat! Jag är säker på att det är kombo av Yoga/Meditation, kost och mina kosttillskott (framförallt Vitex & Progesteron-kräm)! Så om inte annat så har jag min stabilaste cykel någonsin - så får väl fira det!
Hemma fr en golfrunda till... nu blir det lunch på balkongen & packa resväskan för om 2 timmar kommer taxin (jobbresa till Asien, hemma lördag igen). Kram till er alla & ha en skön vecka så hörs vi när jag är hemma igen!