Inlägg från: CurlyRed |Visa alla inlägg
  • CurlyRed

Vi på CvL fortsättningen

Hej alla godingar!

Hemma igen, ska fixa lite lunch och läsa ikapp

Tjorven ska bli så kul att läsa hur det har gått för dig hittills, det närmar sig!!

Tyvärr blev det inget för oss den här gången heller... Efter första flighten på söndagen så började spottings och så kom mensen på andra flighten... dvs blev CD34, nytt rekord.

Var in på akademiskas hemsida och de har föstås sommarstängt v27-31. Dvs jag skulle ev hunnit FET v26, men då är vi borta på semester och sen när vi är hemma så har de stängt.... dvs med lite matte så gissar jag att nytt försök blir ca v35 först... Ska försöka att njuta av sommaren ändå och "ladda" batterier inför hösten!

Skriver lite mer när jag läst ikapp! Kram!

• CurlyRed

Tjorven - håller tummarna så det gör ont.... har inboxat dig oxå vännen!

Ullis - då närmar det sig nu! Vad skönt att veta att testarna ser bra ut!! Jag ska ta om i höst...

Myran & Poussin - har saknat er i veckan!! Hoppas ni o Tjorven hade en riktigt mysig avslutning på yogan! Jag längtar redan till hösten m ny kurs!

Myran vilka hormoner har du börjat med ? blir nyfiken! Var det på rekommendation från inseminations-läkaren?

• CurlyRed

Nej Myran vad tyyyypiskt.... testade du med tranbärskapslar först eller hjälpte det inte? Kram på dig med vännen!

• CurlyRed

Tjorven - instämmer m Poussin - Lycka till imorn!!! Det kommer gå kanon ska du se! Och så vill vi höra ALLT när vi ses på tisdag ! Många kramar!

• CurlyRed

Hej alla godingar!!! Här har man varit borta en dag och åååå så många inlägg

Susie - vilka UNDERBARA gullungar du har!!! Är så glad för er skull!! Alltid lika mysigt att höra om erat lilla vardagsliv! Man blir helt varm i hjärtat! (P.S. Din lilla Viola är rätt lik mig när jag var liten... hi hi hi)

Tjorven - 4 ägg, säger som de andra, klart det är toppen kvalitet efter alla era turer på sistone!! Och 2 tillbaka, det kommer bli ett fett +!!

Myran - STOR KRAM vännen!!! Hoppas du kan komma ifrån imorgon så du kan få en kram IRL...

Kramiis - låter mycket lovande vännen.... ja undrar sa flundran.... Jag vet, jag ska inte förstora dina förhoppningar, men det låter ju onekligen som "bra" symptom....

• CurlyRed

Tjorven - kollade precis SMS och nu FL.... vad är det jag läser.... jkla skit helt enkelt!! Livet kan vara grymt ibland!!! Är såååå ledsen för din skull vännen!! Efter allt ni gått igenom denna cykeln, så finns det inget par som förtjänade ett PLUS lika mycket som ni.... STOR KRAM vännen!!! Följer dig imorn så får vi se vad läkarna säger (& jag vet att du inte kommer ge dig innan du får ett bra svar

Kramiis - blir så ledsenf ör din skull med!! Men får man hoppas lite till och att det bara var ett för tidgt "tjuv-test"... kram till dig med!!

• CurlyRed

Hej Kära Kramiis och vår egen Tjorv... vad är det jag läser.... jag som inte tittar på FL på arbetstid av div orsaker hinner ju missa och inte få krama om er o stötta er när allt händer... Men ni ska veta att jag finns här och kastar mig över datorn direkt när jag kommer hem!

Tjorven - starka underbara du!! Såååå tuffa besked att få två dagar i rad dessutom!! Men jag undrar som Myran, hur kan de veta att det är kromosomfel nu och på alla? Och kan det bara ha varit denna gången som en reaktion på allt ni gått igenom i London - som kanske har effekt på sikt vid nästa försök...? Ge inte upp hoppet vännen!! Även om du så klokt så klokt skriver om allt ni går igenom, så vill jag bara ge dig en STOR VARM kram o hoppas att ni orkar kämpa lite lite till! När du ser tillbaka så kommer det vara så värt det. Jag vet att du kommer bli mamma - och en underbar mamma dessutom!! Om det blir m ÄD eller inte... men en fantastisk mamma kommer du bli vännen!!

Kramiis - otroligt svårt beslut och jag kan ej råda dig - ni känner varann bäst och i hjärtat kommer du veta. Ta den tid du behöver - men våga bestämma dig för att bryta om det är så du känner. Vi finns här, glöm inte det!!

• CurlyRed

Glad midsommar alla godingar !!

Tjorven hoppas särskilt att du hade en ok helg trots allt, stor kram till dig!!

Själva är vi incheckade i Österlen på semester, njutit en god middag ute i solen och nu fått igång internet

Tempade även denna månad och fick upp morgon-temp redan dag 13, dvs vi missade nog ÄL tyvärr denna gång... Snålade o började m stickor dag 12, där fick man för den... så just denna mån gissar jag att jag hade ÄL redan dag 10-11, ovanligt tidigt. Ja ja, nya tag nästa månad. Nu ska vi bara njuta o vara lediga!

P.S. den där akupunktör tjejen kanske man skulle kolla upp i höst... Poussin får ta namnet av dig sen. Kram!

• CurlyRed

Tjena Tjorven, hihihi har du fått Ellens kostråd du också nu Ska du ge dig på dom "gröna juicerna" du med? Min variant med äpple,citron o spenat o vatten är helt ok (& lägg gärna i några färska blad mynta). Visst är hon bra att prata med Ellen!?!

Kramar från ett varmt o soligt Skåne där vi njuter i fulla drag av golf, god mat, vin o varandra Dvs ingen fertilitets diet just nu direkt.... har t o m druckit kaffe.... får komma tillbaka till goda rutiner om några veckor, men nu njuter jag av att "bara vara"... var så länge sen...

kram alla!

• CurlyRed

Hej alla godingar!

Skickar in en sommarhälsning från västkusten!

Golf o sol o god mat o vin!! En fördel iallafall att det inte blivit ngt plus i vår... om man ska försöka se det positivt

Poussin - låter spännande m Liselott, håller med Myran, ser fram emot en liten rapport efteråt! Kanske får testa henne i höst!

Myran hoppas du har det lugnt o skönt på landet och njuuuuter i fulla drag!

Fjällsippan - välkommen tillbaka! Då kör vi ihop i augusti då, vi ska också göra Frysförsök då.

Kramiis - hoppas verkligen din relation blir bättre och att ni kan "prata ut" om allt! Och tycker du gör helt rätt som konfronterar honom nästa gång! Kram till dig!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen