Inlägg från: CurlyRed |Visa alla inlägg
  • CurlyRed

Vi på CvL fortsättningen

Myran - stort lycka till kl 10 (el tidigare) !!!

Tjorven - VUL kommer gå galant ska du se! Massor m kramar och lycka till !

Själva är vi lediga idag och ska njuta av solen och åka på utflykt och spela golf... på med underställ bara så funkar det galan t! Brasan brinner här o nu blir det snart frukost!
    Kommer på mig med att faktiskt njuta av att inte ha ngt ET planerat denna månaden heller. Bara leva, njuta och ta en dag i taget! Imorn kväll blir det jobb-resa tillbaka om 10 dagar.    Kram alla!

• CurlyRed

Min tjorv min tjorv - hoppas du finner styrkan och energin och hoppet snart igen!! Tror precis som Susie att mycket i den här karusellen beror på slumpen! Kommer hålla tummarna för dig nu i veckan från andra sidan jorden !!
    Stor kram vännen!

Kramiis - vad lycklig jag blir när jag läser ditt inlägg  Ja man kanske inte ska bli lycklig när någon är kär "utanför sitt förhållande" men du vet vad jag menar! Hoppas nu du finner styrkan att bryta upp och finna än mer kärlek och lycka hos din nya kille!! 

• CurlyRed

Hej alla!
    Hemma igen efter låååång jobb resa utomlands. 6 mån sen jag var i samma stad och samma hotell sist - och då fick jag mens en kväll på hotellrummet efter FET. så mitt minne därifrån sist var rätt ruttet, grät på rummet och hade ingen jag reste med som visste vad jag gick igenom. Jobbigt, jobbigt!
    Dvs Myran MIN KÄRA VÄN!!! Känner så med dig - skulle ge dig en bamsing till kram om du var här!
    Håller tummarna att det inte är kört än!!

Tjorven - har läst ikapp och sett att du fått en liten 2cellig. Förstår att du hade hoppats på fler men har hört flera här som blivit gravida efter 2celliga - trots flera försök tidigare m fler celler! Så vi hoppas vi hoppas vi hoppas!!

Poussin - låter som en bra plan m 1 till IVF och sen ÄD! Och m "din behandling" du önskade.
    Vi får följas åt i vår när vi också är igång igen.

Kramiis  - vore kul att ses igen, hoppas du hakar på! Är ju så nyfiken på din kärlek! Foton måste spanas in !

Välkomna också till några nya såg jag! 

• CurlyRed

Cah - ett sent men stort och varmt GRATTIS till Elsa!! Förstår att det måste och är en stor trauma men fick också tårar i ögonen för vilket lyckligt slut ändå!! Nu är din resa slut, iallafall för den här gången - och nästa mycket roligare fas kan äntligen börja!! Förstår att det måste vara jobbigt att inte kunna finnas på samma rum - men härda ut och längta tills ni kommer hem och du kan pussa på henne dag o natt !!  Än en gång stor KRAM och grattis vännen!

Myran - stor kram till dig, gissar du är hemma nu igen? vi är nog totalt synkade också förresten, för jag fick också mensen nu imorse

En liten liten liten förhoppning fanns där hos mig, fastän vi "bara" gjort hemma försök". Tyckte vi tajmade bra och att jag haft ovanligt ont i brösten en längre tid den här gången - men icke sa nicke... Det sorgliga är att nu när den kom redan idag, så hinner vi inte med FET den här månaden heller, för nu är vi på semester om 14 dagar, dvs mitt under ÄL....  Jag visste ju det typ, men vart ändå lite besviken imorse... månaderna bara rinner iväg... ett halvår sen sista FET...
    Ja ja ja, Det enda positiva är att jag inte haft en enda mens-finne sen jag gjort 2 detox och kört aku hos Lotta. Så några obalanser i kroppen är i allafall återställda (och ingen UVI på 9 månader, jag som haft dom var 3e mån sista 10 åren...) så får glädjas åt mina små framsteg kroppsligt och själsligt och hoppas på att vårt älskade Pyre vill komma till oss 2012 (& till dig förstås med Poussin !!   

• CurlyRed

Tjorven min finaste, så ledsen att det inte blev något, men du låter stark m redan nya planer! Hysto låter intressant. Vad exakt gör kliniken då? Kan man bara göra utomlands, eller är det för att slippa köa? Cah, så mysigt att höra dina uppdateringar, klart du ska vara SUPER STOLT!!

• CurlyRed

Var in och kikade på cerums hemsida, intressant! Tack för tipset torven och poussin!

• CurlyRed

Tjorven vännen - Stort lycka till, jag vill höra allt efteråt! Har också mailat penny idag och ska skicka våra uppgifter till henne i helgen. Kram!

• CurlyRed

Tjorven, sån klokhet,värme och styrka som lyser när man läser ditt inlägg.satt här med tårar i ögonen själv på morgonen. Hoppas sååå mycket att hyston ska vara svaret eller iallafall ett rejält kliv i rätt riktning!! Har själv samma tankar, man vill bara inte ge upp,även om vissa dagar känns rätt hopplösa. Tror det är därför jag kastar mig in i olika jobbiges, bara för att styra undan all frustration, längtan och förtvivlan till något jag kan få ut energin på istället. Tror jag hade blivit galen annars... Men 2012 är vårt år, alla här inne så ÄR det bara!!!! Ullis låter fantastiskt att du mår så bra,är så glad för er! Hoppas du får fler plus-kompisar snart!!!

• CurlyRed

Hej alla godingar, Ett snabbt inlägg och kramar till er alla. Är mitt uppe i packning, åker på efterlängtad semester imorn!! Tar med ipad'en men vet inte hur bra wifi de har på hotellet. Men försöker titta in då och då! Stort lycka till med hyston Tjorven - du vet att ja.g håller tummarna stenhårt och vill veta ALLT efteråt KRAAAAM alla!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen