Cah - ett sent men stort och varmt GRATTIS till Elsa!! Förstår att det måste och är en stor trauma men fick också tårar i ögonen för vilket lyckligt slut ändå!! Nu är din resa slut, iallafall för den här gången - och nästa mycket roligare fas kan äntligen börja!! Förstår att det måste vara jobbigt att inte kunna finnas på samma rum - men härda ut och längta tills ni kommer hem och du kan pussa på henne dag o natt !! Än en gång stor KRAM och grattis vännen!
Myran - stor kram till dig, gissar du är hemma nu igen? vi är nog totalt synkade också förresten, för jag fick också mensen nu imorse
En liten liten liten förhoppning fanns där hos mig, fastän vi "bara" gjort hemma försök". Tyckte vi tajmade bra och att jag haft ovanligt ont i brösten en längre tid den här gången - men icke sa nicke... Det sorgliga är att nu när den kom redan idag, så hinner vi inte med FET den här månaden heller, för nu är vi på semester om 14 dagar, dvs mitt under ÄL.... Jag visste ju det typ, men vart ändå lite besviken imorse... månaderna bara rinner iväg... ett halvår sen sista FET...
Ja ja ja, Det enda positiva är att jag inte haft en enda mens-finne sen jag gjort 2 detox och kört aku hos Lotta. Så några obalanser i kroppen är i allafall återställda (och ingen UVI på 9 månader, jag som haft dom var 3e mån sista 10 åren...) så får glädjas åt mina små framsteg kroppsligt och själsligt och hoppas på att vårt älskade Pyre vill komma till oss 2012 (& till dig förstås med Poussin !!