Hej alla godingar!!!
Tillbaka i stan igen efter 2,5 v semester i Skåne o på västkusten! Låter som att det hänt en hel del här, både glatt och ledset... Själva har vi njutit av varann, semester, golf, vin o god mat.... och faktiskt inte tänkt så mycket på fertilitet o kommande FET o dyl (tro det eller ej)! T o m kommit 2a i en golftävling i helgen... allt för att pigga upp sig hjälper! Nu blir det knappt 3v jobb och sen en vecka semester till. Och så v34-35 dax för 4e FET...
Så Myran & Poussin & Tjorven - om ni är i stan så ses jag gärna, tex nästa vecka!!
Cah - Grattis till RUL och att hjärtljuden var ok! Så skönt för dig vännen att kunna njuta utan oro! Kram!
Myran - du vet att jag vet alltför väl vad du går igenom - på alla sätt... kämpa på och STOR kram vännen!!
Tjorven - ha en UNDERBAR semester, det har ni verkligen förtjänat!! Och njut lite av att bara vara 2 vuxna, för vem vet, det kanske är sista sommaren det bara är ni.... ! Så tänkte jag och då blir det allt lite extra mysigt
Poussin - kram till dig vännen!! Såg att du hämtat medicinerna nu.... iiiiihh spännande m nya märket!
Piken - välkommen tillbaka! 3e dagen är återföring för FET. Stort lycka till!
Ullis - försöker också dra ner på kolhydrater (framförallt gluten) och även allt synligt & dolt socker. Minskar mjölkprodukter och kaffe/te. Samt äta massor m grönsaker särskilt gröna bladgrönsaker. Har dock "fuskat" en hel del under semestern... så nu får jag komma igång igen! Åt ganska strikt ca 3 mån i våras och mådde såååå bra! Bättre hår, naglar, sömn etc... så bra kost i kombination m yoga/meditation eller annan lugnande fysisk aktivitet tror jag stenhårt¨på! Om man inte blir gravid, så mår man iallafall så mycket bättre och det är ju inte fel det heller! Kanske kan man då vara mer mottaglig av IVF också, om kroppen är i balans! Lycka till!