Vi på CvL fortsättningen
Precis, de borde nog göra ett VUL till på måndag och som sagt så säger blodproverna mycket enligt vad jag fattade! Minns fasen inte hur jag gjorde med mina spottings, irriterande! Om jag nu väntade eller inte till den riktiga blödningen kom igång eller inte!? Har du inget nummer typ journummer eller sån där minicall du kan ringa, för som Anlo skriver kanske du kan börja spruta idag då.....?
Vet du, en annan sak, lite kul.....tänkte bara om du känner för det......Det finns en tjej här inne med nick Solskina som har förmågan att "spå" eller känna av tex datum när man blir gravid eller helt enkelt en känsla osv. Förstår att det kan vara känsligt i ditt fall gumman men man får ju ta det lite med en nypa salt. En vän till mig tipsade om henne då hon haft väldigt rätt i mycket med det hon förutspått. Min kompis stämde det nämligen på. Jag skrev till henne i Aug 2009 när vi fortfarande försökte hemma i sänghalmen och just fått veta att vår Ivf skulle starta i Jan och frågade om hon kunde se ett möjligt datum eller få en känsla om vi skulle lyckas eller inte osv. Jag fick svar nästan direkt och hon skrev" 5 "Jag får en stark känsla av siffran 5". När jag frågade henne igen om hon trodde det kunde ha att göra med att jag kanske blir gravid snart (aug 2009) och kanske skulle få ett BF i MAJ (månad 5)kanske? Då skrev hon nej. Nej inte i Maj, ni kommer lyckas genom er Ivf och jag ser er med barnvagn. Du kommer få en flicka till".
Hade helt glömt bort den här koversationen vi hade haft och antog bara att det inte stämmer tills min kompis påminde mej idag. 5e Jan!!!??? Sa hon inte 5??? Dessutom är det liiiite speciellt att jag blev gravid den 5 MAJ.................. Alltså tre femmor här och väntar en flicka.
Ville bara skriva det, för tyckte det va såå himla coolt! Ifall nån vågar sig på att fråga henne
Kram Kram!
Oj vad jag tröttar ut er med detta...
Wow vad häftigt med spå-tjejen och att hon hade så rätt!!! Henne skulle jag vilja fråga! Nu ropar mannen att vi måste gå! Hörs senare. Kram