Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Susie skrev 2011-01-14 14:24:24 följande:
    Myran, åhhh Jag visste det!!!!{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    är så otroligt glad för er skull!!!! Jag fortsätter hålla tummarna för många fiiina små embryon. Tänk, ikväll och inatt när du o mannen sover gott blir eran lilla bebis till!HjärtaSer så fram emot morgondagen!
    Stor puss o kram till er!
    Du é sååå sööööt och rar Hjärta oki det känns tryggt med dina tummar
    Stor kram tbx till dig oxå från oss,
    hoppas du, små prinsessorna & mannen får en fin fredagskväll {#emotions_dlg.flower}

• myran6801

Curly, det kommer inte vara några tomma blåsor. Jag fick inga denna gång och då ska inte du heller få det så det så.  Tomma blåsor är förbjudet tycker jag.  Alla här håller ju tummarna och det hjälper.  kram vännen Hjärta

• myran6801
    Poussin skrev 2011-01-14 20:51:38 följande:
    Curlyred,
    Det är klart det inte kommer vara tomma blåsor, instämmer med myran - tycker vi förbjuder såna!
    Inte kanske ett baby-år, 2011 ÄR ett baby-år!!! Solig

EGO, är så stolt över mig själv, maken är på after-work så jag fick blanda och spruta 8:e sprutan helt själv - och det gick kanon! Tungan ute
    bra gjort!!!! kram
  • myran6801

Sötisar, måste ju uppdatera er eller hur?! De ringde från CvL för en liten stund sedan och sa att 4 av 6 ägg Gladhar befruktats så imorgon åker vi till Uppsala som planerat. Oj oj vad nervös jag är. {#emotions_dlg.flower}
    Det var lite panik här innan de ringde för vi hade varit ute på några ärenden och inget samtal hade vi fått på mobilen. När vi kom hem märkte vi att de hade ringt på vår vanliga telefon och då upptäckte jag att min mobil hade kopplats över till jobbet och blev så klart super nervös. Men tack och lov att CvL är så gulliga för BM provade att ringa en sista gång innan hon gick hem De är verkligen såååå bra på CvL !!!!!
    Hoppas ni alla vänner har en fin lördag! kram på er!!!

• myran6801

Tack sötisar, håll nu tummarna att de är ok kvalitet o inte drabbade av min höga ålder DrömmerHjärtaHjärta
    vore tji till alla läkare som hela tiden säger att jag är för gammal och så tillägger de lite fint inte på utsidan.....

• myran6801

tjorven, för min del är jag 42 är så antalet är bra men sen vet man aldrig med kvaliteten. Hittills har vi bara fått ett 4-celligt vid en 1 IVF och då var det med fragmenterade kanter. Så 6 ägg är fantastiskt, 4 befruktade också fantastiskt men nu gäller det att de är ok kvalitet. Men det vet vi i em Förvånad
    Absolut blir det 2 tbx om det finns emryon så det räcker idag. Det har varit aktuellt alla gånger men bara varit vid ett tillfälle som det funnits tillräckligt med embryon att sätta tbx, den gången blev det ju plus men som slutade i ett tidigt missfall Gråter Nu är det dax för mig att göra mig i ordning för att äka till CvL sedan.

Hörs senare vänner, kram M

• myran6801

Nu e jag tbx i soffan igen, känns som man bosatt sig i den nuförtiden . Det var inget mysigt väder att köra till Uppsala i men det gick fint. Det var ett par som inte dök upp i tid så vi fick komma in direkt. när vi kom fram. Det var Oddvar idag oxå. Han sa att av 6 ägg var det 5 som var mogna och 4 som blivit befruktade. Av dessa 4 var det 2 som var bra (gick att frysa sa han) men han rådde oss att sätta in båda 2 vilket vi också gjorde. Det underliga var dock att när labtjejen tog fram embryorna så sa hon "här ser ni två celler". Då blev jag orolig för borde det inte varit 4 i varje??? Blir så arg på mig själv att jag inte frågade vad hon menade, men var så förvirrad så jag bara hoppade ner från stolen när det var klart, gick in i rummet och klädde mig. Sen gick det typ 5 minuter så kom Oddvar och sa lycka till och sen for vi därifrån. I bilen hem kom tankarna ifatt mig och jag ångrade så att jag inte frågade. Rynkar på näsan Men hur det än var så ruvar jag på två små nu Hjärta

Glömde också fråga om vaggisarna, visst är det 3 om dagen och första ikväll? Har ni andra tagit dem vissa tider eller? Jag har ju haft Crinone de två senaste gångerna och dem tar man ju bara två ggr om dygnet.

Curly, stort lycka till med SPRUTAN ikväll!!!! Så spännande med ÄP på tisdag. Håller tummarna för dig min vän {#emotions_dlg.flower}

Poussin, det går framåt för dig oxå, så härligt! Lycka till vännen {#emotions_dlg.flower}

Kram, myran

• myran6801

Tack söta vänner för er omtanke {#emotions_dlg.flower} Detta måste vara bästa tråden Flört Låter klokt att ringa till kliniken och ställa min frågor, ska försöka göra det så snart som möjligt.
    Håller tummarna för era VUL, ÄP och ET denna vecka, kommer att gåååå strålande Solig
    Skickar en massa Hjärtaliga kramar till er alla,
    M

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen