Vi på CvL fortsättningen
Tjorven, har haft kontakt med iVI idag. De är super bra att ha kontakt med. Vi ska försöka boka ett möte med dem i februari när M ändå har en tjänsteresa dit.
Tjorven, har haft kontakt med iVI idag. De är super bra att ha kontakt med. Vi ska försöka boka ett möte med dem i februari när M ändå har en tjänsteresa dit.
Curly, nej nej så hemskt! Det får inte vara så, du satte ju in två, kan det inte vara bara den ena?! En stor stor kram, jag tänker på dig sötis. Tag hand om er.
Det är bra att du tänker positivt, tror absolut det hjälper kroppen. Tag det nu lugnt och vila vila vila! Inte gå till ngt stressigt jobb imorgon, vila! Kram
Inte jobba säger jag med! Tänk nu på dig själv!!!!! Ingen vill träffa ngn med maginfluenda, så imorgon har du det!! Basta!!!
Sådärja, bra Curly, vila vila är det enda du ska fokusera på nu!
Sötaste Curly, det finns inga ord, tänker på dig vännen. Kramar
Susie, härligt att höra ifrån dig vännen. Vi ska försöka en sista gång med Ivf sen blir det antagligen äd. Funkar inte det ger vi upp! Kram söta du
Tänk att denna underbara tråd fått lite liv igen. Här har vi ju hängt ett tag alla o nu kommer några av er snart tbx en andra omgång. Har hittat några av mina finaste vänner härinne. Skickar en stor kram till er alla!
Pp08, usch vad tråkigt. Så ledsen för din skull. Styrkekram
Tjorven, grattis finaste! Har tänkt på dig o din man, hur har det gått för honom? Kram kram