Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Så härligt att så många är på G här! Jag håller tummarna hårt så klart.

Ego, idag kom mensen men det blir ingen IVf denna månad. Orkade inte sätta igång med det nu när det med tanden hände. Träffade en ny tandläkare som gav mig lite mer hopp. Vi får se.

Kram vänner

• myran6801

Söta Susie, så glad att höra ifrån dig.
    På CFC får man göra IVF tills man är 46. Vi tar ett steg i taget.....
    Kram kram

• myran6801

Tjorven, Curly, Kramiis, Poussin

Så himla tråkigt att vi inte kunde ses allesammans igår. Men bra att ni hade en fin kväll och det utbyttes energi, det är härligt.

kram kram

• myran6801
    tjorven01 skrev 2011-08-24 20:38:54 följande:
    Hej alla fiiiina

Måste bara berätta om min fantastiska dag
    Har bara varit såååå lycklig
    av eg ingen anledning alls. Jo kanske lite på grund av den underbara healingen jag fick av Lotta men även innan dess då  jag tog en helt fantastisk morgonpromenad i solen i morse och bara njöt.
    Retade nästan gallfeber på mina bakfulla kollegor med min himmelska inställning ha ha lite kul var det iaf.
    Sedan kom jag hem och hjälpte mannen att bestämma sig för i vilken riktning han ville ta sin karriär inför kommande samtalet med nya chefen.

Ja en BRA dag helt enkelt
    Kram alla

Myran har inboxat dig
    Sötis, härlig dag du haft och det är du sååååå värd!

Har svarat dig vännen!

kram
  • myran6801

När jag läser här blir jag alldeles rörd för det är så mkt värme o fina människor! Jag är så glad att jag får hänga här med er o att jag fått träffa några av er irl. Det är fantastiskt! Å vet ni hade jag inte varit barnlös så hade jag aldrig lärt känna er, så något gott finns i all olycka! Ha en riktigt fin dag sötisar! Kram

• myran6801

Amail, skönt att vara på G o att alla prover såg bra ut. Passa på att tag hand om dig innan starten i oktober,

• myran6801

Tjorven, söta ge inte upp än! Vi hoppas tills motsatsen är bevisad. Tag hand om dig o njut av brorsbarnen. Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen