Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Tjorven, men vad jobbigt att ni inte fått ngt svar ännu. Har ni frågat läkaren om det kan vara ngn form av utmattningsymtom, jag tänker på det du berättade att han haft så olidligt mkt på jobbet. Jag vet det låter klyschigt, men försök att inte oroa dig i onödan och ta problemet när det kommer. Du måste tänka på lilla pyret som behöver sin ma i fint skick även nu. Tag hand om er finaste. Kram

• myran6801

Tjorven, du förtjänar att få njuta och din man oxå. Ni två har kämpat så. Lova mig nu att inte googla mer på symtom som din man har utan ta hand om er och lev här o nu inte sedan. Den dagen kommer och då tar ni det ni får veta då. Du är värd att leva här och nu efter alla år av kämpande. Kram vännen

• myran6801

Pp08, många stora styrkekramar. Förstår att du har det tungt nu. Hoppas det är en liten fighter som kan växa till sig. Kram vännen

• myran6801

Cahela, kära vän, kunde väl vara bättre med mig när det gäller barnfronten. Ibland undrar jag om jag är knäpp som inte kan sluta att önska mig något som verkar omöjligt att få. Har ständigt panik över att tiden rusar och jag måste erkänna att jag känner mig gammal. Trodde inte det för 4 år sedan. Kram

• myran6801

Försöker hålla mig borta fr FL men det är som en drog. Är i en djup svacka o känner mig ledsen och sliten. Kram vänner

• myran6801
    Underbara2010 skrev 2012-05-24 20:37:25 följande:
    Tack för gratulationerna!! Det känns helt fantastiskt. Förklarar också varför jag är så fruktansvärt illamående, tydligen vanligt när man väntar 2! Nu ska jag och kräkas!

Stackars dig, må illa är inte kul. Men härligt ändå när man vet varför!
  • myran6801

Cahela, gullig du är som frågar. Har haft en jobbig tid och tyvärr har vi ännu inte kommit iväg för ÄD. För tyvärr har jag gett upp ivf. Hur mår du vännen? Kram

• myran6801

Cahela, såg just att du plussat men har blödningar. Förstår inte varför svenska kliniker inte låter sina patienter ta hcg test för att se om det utvecklas som det ska. Då slipper man den fruktansvärda nervpress som det är att inte veta. Åk in och till gynakuten och be att få ta ett hcg test och få remiss till ett till så att du kan se om hcg ökar som det ska. Håller tummarna! Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen