Kattflickan skrev 2010-03-04 08:30:07 följande:
Hej!Jag är med på listan men har inte skrivit något på mycket länge. Tänkte bara tala om att den 25 februari i år förlorade jag min andra tvillingson också så nu har jag ingen av mina tvillingar i livet. Det kanske går att göra en ändring i listan eller ta bort våra namn helt tänkte jag. Tack på förhand! Kramar till er alla. //Kattflickan
är så ledsen för er skull att ni förlorade även den andra tvillingsonen, så orättvist, skickar en massa styrkekramar till er
jag trode också jag skulle förlora min son förra veckan
det började med att milo blev sjuk den 13 februari magsjuk som höll i i över en vecka det slutade med att vi blev inlagda på huddinge för han varken drack åt el kissade, de tog en massa prover och då visade det sig va rota virus, skulle va kvar tills han började äta det gick ganska bra men sen vänder allt helt plötsligt igen och han blir jätte sjuk 40 graders feber vägrar äta och dricka igen hostade och snorig jätte slö och var nästan aldrig vaken alls utan bara gnällde och pep hela tiden
läkarna tog en massa prover för de visste ej vad som kunde va fel, 3 dagar höll det på så här och milo var mer och mer borta men proverna visade inget
man tog fler prover och då visade det sig att han hade en allvarlig rs infektion som slog ut andningen därför var han så slö och orkade ej va vaken eller äta
men innan de kom på det så var han så borta att jag aldrig trode han skulle klara sig
han såg mer döende ut än levande
det var helt hemskt, tänkte då bara på att ska jag förlora min andra son på samma sjukhus men 9 månader senare
men med en massa medicin och inhalering flera gånger om dagen så repade han sig och idag är han ok, förkyld fortfarande men med inhalering så går dagarna helt ok han e pigg och glad igen och det e huvudsaken
tycker det va så konstigt att de ej upptäkta det tidigare bara men men tur att allt vände denna gång
kram till er alla ängla mammor