Anonym skrev 2010-04-09 19:58:50 följande:
Lycka TS..Som sagt alla är vi olika och man ska inte bara måla upp skräck scener..Kommer säkert gå jätte bra för dig.Ska själv genomgå medecinsk abort och är inte så orolig över de..Har fött barn och den smärtan är nog värst och har man överlevt de så överlever man nog en abort :)
Nej, man ska inte bara måla upp skräckscener, jag talade bara om för TS vad JAG själv var med om. Jag menar inte att skrämma, vill att hon ska vara uppmärksam ifall att hon är med om samma sak, då är det bråttom som tusan in till sjukhuset!
Det är nog fler det gått bra för än vad det är personer det gått illa för, men det jag var med om, den smärtan..man kan omöjligt ha SÅ ont när man föder barn ens!
Vi här inne har inte "bara" målat upp skräckscener, många har ju berättat att det gått bra. TS frågar ju hur ont man haft efter abort osv. Svarar ju bara ärligt på hennes fråga.
Känns som att du bagatelliserar den smärtan som jag fick gå igenom när du skriver att det är värre att föda barn och att man överlever en abort! Självklart överlever man väl, men det handlade om den otroliga smärtan som var svaret på TS fråga!