IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Hej, hoppar in till er! Jag har följt tråden länge och är mycket imponerad av all kunskap ni har.
Vi har en dotter som är 2,5 år, henne fick vi på 4 ivf försöket. Vi har gjort ytterligare 3 ivfer för att försöka få ett syskon, men det har inte gått alls. Inspirerad av er skulle jag vilja göra ett sista ivf försök innan vi ev går vidare till ÄD. jag har därför några frågor till er, som är experter!
Jag tänkte boosta med apiforce, multivitamin och omega 3. Och jag har läst mycket om Infolic i tråden. Vet någon vad det är för skillnad på Infolic och DHEA? Jag tog DHEA ett tag, men det känns lite läskigt med alla biverkningar som ökad risk för cancer t ex om jag har förstått det rätt. Är Infolic samma sak? Och är det någon som vet om det går att köpa på nätet?
Jag har gått på akupunktur under alla mina totalt 7 ivfer utom den första, hos lite olika akupunktörer. De tre sista gick så dåligt, så jag bokade tid hos en ny förra veckan. Hon föreslog medicinsk bio magnetism, är det någon som har hört talas om det?? Jag är lite alternativ av mig ibland och tror absolut på akupunktur, men jag vet inte... Jag är lite skeptisk.