IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Maryhe, stort grattis till fantastiskt resultat!!!!!! Måste ju bara bli en bebbe av alla de där äggen!!!!!!
kram kram
Maryhe, stort grattis till fantastiskt resultat!!!!!! Måste ju bara bli en bebbe av alla de där äggen!!!!!!
kram kram
Maryhe, bry dig inte om dumt som skrivs! Jag tycker det är jätte spännande att höra om din behandling och få tips, det är ju det forumet är till för tycker jag. En perfekt plats att byta erfarenheter på o ventilera med andra som går igenom samma sak. För mig har det varit ovärderligt att ha alla kloka som stöttar och hejar på. Så klart det inte är en tävling utan man önskar att alla ska lyckas till slut. Kram kära du
Grattis mamma gås!
Grattis till ruvning Boe! Nu håller vi tummarna för ditt toppenembryo!
Mia, jag hade nog kört en hel Ivf med tanke på åldersnojan som råder i detta land. Jag själv blev ju genast bemött med kalla handen när de förhatliga siffrorna 43 var ett faktum. Dina frysisar kan du ju alltid spara lite på. Lycka till! Kram
Kalimero, blir så ledsen o upprörd när jag läser ditt inlägg. Vad har sjukvården för rätt att skylla allt på åldern?! Vi får dra till Italien istället! Kram vännen
Maryhe, stackars dig som har ont efter ös o ont i foten. Du ska inte visa upp foten för en doktor så att det inte är ngt annat än en stukning? Hoppas dina embryon växer o frodas så att du snart får ruva! Sköt om dig! Kram
Anne, vi betalar ur egen ficka. Vi har gjort 4 Ivfer och inte fått köpa 3-pack då jag var 40 när vi startade. Lite ironiskt är det för om vi varit yngre hade vi aldrig haft råd!