IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vilket härligt gäng det är här inne!!!!! Kram på er
Vilket härligt gäng det är här inne!!!!! Kram på er
Hurra Enya !!!!!! Jag sitter här på jobbet med en stor glädjetår på kinden!!!!!! Grattis fina kämpe Det är bara så fantastiskt att man storknar. Ett bevis på att man ska INTE ge upp!!! Nu vill jag sätta igång o genast åka till CFC. Stor stor kram
Kalimero, du har inte funderat på att hänga på hormonyogan på tisdagar? Tror vi pratade om det när vi sågs. Vad tycker du om Lotta? Jag har inte varit där än. Kram
Enya, tack för din peppning! Vill verkligen sätta igång bums men måste vänta tills nästa mens. Så innerligt glad för din skull you made my day
Jag gissar på att Enya får twins !!!!!! En av varje kanske !!!!!!
Idag blir det nog lite myrornas krig här (Zin ha ha ha) för jag har svårt att koncentrera mig på jobbet. Känns ju så himla kul med det härliget et i tråden. Glad glad glad idag idag !!!!!
Ni kommer tröttna på myran idag
Enya, det blir korta protokollet när vi sätter igång. Vad jag förstod på Svend. Skönt att slippa spraya o går ju lite fortare fr start t ÄP.
Enya, glömde svara ang tid f mens vilket är om typ torsdag nästa vecka. Men pga jobb måste vi vänta en månad vilket betyder ytterligare 25 dgr. Har du koll nu när det bär av mot CFC!
34an, jag tycker oxå det är svårt att förstå när man pratar med Svend. Varje gång har jag varit tvungen att gå över t engelska. Spännande att du ska sätta igång redan på måndag o spännande att ni ska prova japanmetoden. För vår det har han rek korta protokollet o Ivf. Skulle vilja sätta igång denna mens (bör dyka upp nästa v) men då krockar ÄP med en jobbgrej. Typiskt