• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Mia69 skrev 2011-05-25 12:34:06 följande:
    Hej på Er!
    Har inte varit inne på tråden på ett tag och skall försöka läsa ikapp.

Inanna: Är också hemkommen från äggplock!!! och vi måste ju ha varit där samtidigt ser jag nu (eller?). Tänkte att det kunde vara du som var där för jag visste att du hade äggplock idag men var osäker på vilken tid du hade. Det kändes lite "privat" att sticka in huvudet bakom draperiet och fråga om du möjligen var Inanna. Det kunde ju ha varit någon annan... FörvånadMan mår ju inte så jättebra efter ett äggplock (i alla fall inte jag).

STORT grattis till ditt äggplock idag. Jag visste att dina glansdagar inte var över! Skrattande

Denna gammelhönan på 42 år och 3 månader lyckades också värpa ut 13 ägg och jag är INTE överstimulerad denna gången. Jobbigt äggplock var det idag tyvärr, men nu är det gjort.
    Men Mia var du där samtidigt! Oh my god! Kom du före oss då? Vi var ju där redan kl 8 på morgonen. Vet ju att  det låg en tjej i "båset" bredvid men hade inte en tanke på att det kunde vara du. Jag hörde (svårt att inte "tjuvlyssna" när man ligger så nära) att du i så fall skulle göra återföring på måndag och blastocystodla.

Vad skönt att det gick bra för dig också! Och vad underbart att du inte blev ÖS den här gången! Grattis till 13 ägg du också. Lustigt att det blev exakt samma antal ! Nu ska vi göra så nr 13 blir världens tursiffra eller hur?

Mina glansdagar verkar inte vara över än även om jag har oroat mig för det. Så det känns skönt. Men ännu vet jag inget om kvalitén på äggen så det är bara att hoppas på det bästa tills på fredag! Vågar nästan inte hoppas på nåt till frysen. Ser det bara som bonus numera efter förra misslyckade behandlingen. Men om det blir så är det ju alldeles underbart. Som en bal på slottet Solig ...
  • Inanna Li

Mia - Då får vi köpa ananas inför ET då Skrattande!

Veronica - Välkommen hit! Känner ju igen dig från en annan tråd! Häng gärna kvar här också!

• Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-05-25 13:46:14 följande:
    Jag har ju återföring den 13: e Skrattande
    Visst måste det vara årets tursiffra!
  • Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2011-05-25 13:28:00 följande:
    Mia och Inanna: wow, vilka skördar! Grattis till er båda !

Inanna: är de bestämt att det blir ET på fredag eller finns det fortfarande möjlighet till långtidsodling? 
    Tack vännen! Det blir ET på fredag men om vi har tur kanske jag kan få blastis(ar) till frysen. Man vet ju aldrig. De vågar inte satsa på långtidsodling med mig då det inte gick så bra förra gången. Men nu är det bara att hoppas på fler befruktade så att vi eventuellt kan odla vidare nåt tills på måndag.
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-05-25 13:47:00 följande:
    ... hade.... Flört
    Jag vet! Det var ju fredagen den 13:onde och allt ... Kyss
  • Inanna Li
    turlid70 skrev 2011-05-25 13:29:27 följande:
    Innana och Mia, det var hur bra som helst! Grattis, grattis och GRATTIS igen! Ja, gamla hönor kan minnsann, må jag säga Solig. Hoppas nu massor att det blir ET för er båda på fredag. Eller långtidsodling kanske? I vilket fall många befruktade håller jag tummarna för.
    Tack min vän! Vi kan fortfarande värpa ägg Skrattande. Jag har ET på fredag. Tror nog Mia ska långtidsodla tills på måndag.
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-05-25 13:10:44 följande:
    Grattis Inanna, strålande!! Du ser, nu kan du lyssna på oss andra Flört Vila nu till fredag!!

Mia: lika strålande där, bra jobbat Skrattande 

Haha, ananasen är senaste nojjan Flört Det är så roligt att se när nåt nytt lanseras på FL, vilken enorm spridningskraft det genast har Kyss
    Tack! Jag ska vila tills på fredag. Är ju sjukskriven hela veckan för förkylningen också. Ananas is da shit Skrattande!
  • Inanna Li
    moa123 skrev 2011-05-25 13:52:15 följande:
    Se där! Grattis!
    Tack! Nu hoppas jag på femte gången gillt!
  • Inanna Li
    märtaros skrev 2011-05-25 12:31:23 följande:
    Grattis Inanna! Bra jobbat. Kram
    Tack! Kram! Så skönt att det är över och gick över förväntan!
  • Inanna Li
    mamman0301 skrev 2011-05-25 12:18:29 följande:
    Åh grattis till en fin skörd av ägg!!
    Tack! Kram! Hoppas det kommer gå bra för dig oxå Solig!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?