IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Mia69 skrev 2011-05-25 12:34:06 följande:
Hej på Er!Har inte varit inne på tråden på ett tag och skall försöka läsa ikapp.
Inanna: Är också hemkommen från äggplock!!! och vi måste ju ha varit där samtidigt ser jag nu (eller?). Tänkte att det kunde vara du som var där för jag visste att du hade äggplock idag men var osäker på vilken tid du hade. Det kändes lite "privat" att sticka in huvudet bakom draperiet och fråga om du möjligen var Inanna. Det kunde ju ha varit någon annan... Man mår ju inte så jättebra efter ett äggplock (i alla fall inte jag).
STORT grattis till ditt äggplock idag. Jag visste att dina glansdagar inte var över!
Denna gammelhönan på 42 år och 3 månader lyckades också värpa ut 13 ägg och jag är INTE överstimulerad denna gången. Jobbigt äggplock var det idag tyvärr, men nu är det gjort.
Vad skönt att det gick bra för dig också! Och vad underbart att du inte blev ÖS den här gången! Grattis till 13 ägg du också. Lustigt att det blev exakt samma antal ! Nu ska vi göra så nr 13 blir världens tursiffra eller hur?
Mina glansdagar verkar inte vara över än även om jag har oroat mig för det. Så det känns skönt. Men ännu vet jag inget om kvalitén på äggen så det är bara att hoppas på det bästa tills på fredag! Vågar nästan inte hoppas på nåt till frysen. Ser det bara som bonus numera efter förra misslyckade behandlingen. Men om det blir så är det ju alldeles underbart. Som en bal på slottet ...