IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Nu kanske jag får blastocysten en dag försent när slemhinnan inte längre är mottaglig. Usch!
Jessica, beklagar , så himla trist med minus och mens. Varma kramar.
Själv räknar jag ner dagarna till på fredag, hoppas verkligen att jag inte behöver någon ÄP på länge :))
Gubben min skrattar åt mig för att jag har lite svårt att hitta kläder nu som passar och döljer magen, tur att det är fredag snart säger han.
Hoppas hoppas att allt är som det ska då, för att gravid känner jag mig oftast inte, förutom magen förstås. Har inte känt några rörelser på flera dagar heller, känner som vanligt panik för det, men gubben brukar dra ner mig på jorden igen, han är så cool och lugn.
Mitt TSH har gott upp till 2,6, ska dämpas nu med mer levaxin 75 + 50 ett tag, det var mer dåligt för mig än för bebisen sa BM till mig igår, vet inget annat än att tro henne och käka mer levaxin.
Allt gott allihopa!
Skytten, jag tryckte ut luftbubblor försiktigt och det gick bra, men iofs använde jag Pregnyl, men jag vet det skiljer kanske. Lycka till nu!
Mamman och Enya lycka till på ÄP imorgon, tänker på er och håller tummarna!
Tack för alla lycka till och tummar. Är tillbaka från ÄP nu och fick ut hela 11 ägg!!!
Världsrekord för mig . Nu ska jag gå och vila lite då jag är rejält öm i magen. Kör ju äggplock med enbart lokalbedövning och idag kändes det ordentligt men det är det väl värt när man får många ägg .