IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tack, antar det har med hormonerna att göra då... konstigt eftersom jag hade mens för 14 dagar sedan och får det nu igen...
Kram!!
Tack, antar det har med hormonerna att göra då... konstigt eftersom jag hade mens för 14 dagar sedan och får det nu igen...
Kram!!
Jag vill också sända ut miljoner grattis till dig Inanna! Hoppas nu din oro kan lägga sig lite..
Och Eviglängtan, vad härligt med twins!! GRATTIS!
Känner också för dig Söte, det låter så jäkla jobbigt att behöva ha det så där. Jag skulle gå under tror jag... Hoppas nu du får lite hjälp från spec MVC!
Maryhe, tänker på dig - kram!
Jag ringde kliniken idag om blödning efter att ha börjat spraya på dag1, sjuksköterskan sa att det kan absolut hända men när hon lagt på så ringde hon upp snart igen och sa att läkaren bett mig komma dit på en VUL och blodprovtagning. Så helt enkelt kanske läget inte är... beroende på att jag haft mens tre gånger på en månad nu!
Så har jag en fråga till er som har lång erfarenhet:
Vad avgör vilken sprutbehandling man får, vissa får menopour och vissa Gonal -f, vissa puregon? Någon som vet det? Jag har kollat FASS och det har ju olika verksamma ämnen faktiskt. Men vad mer avgör tror ni?
Zinfandel, du har alltså själv läkemedlet men ingen läkare eller sjuksköterska som kan utföra behandlingen?
Fjällsippan, jag vill bara säga att jag läst din historia och lite i din blogg! Vilken kämpe du är! Jag beundrar dig och vilken kunskap du besitter efter all erfarenhet!
Tack för att du delar med dig av din kunskap här!
<3 Anne
Dessutom tycker jag det är en fantastisk symbolik i ditt alias: Fjällsippan!
Känner några sjuksköterskor i Skåne så kör du fast kan du alltid höra av dig!