• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Skytten tempen går ju upp när man är gravid!!!! Håller tummarna!!!!

• myran6801

Skytten, vad har du för temp? Tempen går ju sakta upp efter ÄL och när man tar progesteron så får man högre temp.

• myran6801

Skytten, jag tycker tempen du har är positiv. Vid graviditet stiger ju tempen runt 37.4 så håll ut och så länge inte mensen kommit så är det positivt. Kram vännen

• myran6801

Skytten, när jag var på gynkontroll för några veckor sedan såg han några små myom men doktorn sa att de inte skulle påverka.

• myran6801
    Skytten skrev 2011-09-06 21:29:10 följande:
    Men vad härligt att höra No Ka Oi! Precis sådant behöver jag nu. Tack!

Tack Myran! Hur upptäcktes dina myom? Sa de något om missfallsrisken när man har myom? 
    Doktorn såg myomet vid en rutinkontroll, gynundersökning. Han sa att de var så små så de skulle inte påverka en eventuell graviditet.
  • myran6801
    Maryhe skrev 2011-09-07 09:47:23 följande:
    Nu har dom ringt. Av sju som såg toppenfina ut i måndags på dag tre börjar två gå mot att bli blastocyster och 5 börjar att kristallisera sig. Vi ska dit imorgon för blastocysttransfer. Om även dessa börjar att kristallisera sig så ringer de i morgonbitti för att avboka transfer tiden. Alltså ännu en dag med vånda. Vi mår ganska dåligt nu av nervositet båda två. Usch
    Men usch och fy vilken nervpress ni måste gå igenom. Men å andra sidan så är ruvandet i sig oerhört nervigt så det kanske är bättre att veta innan om embryona som sätts in är bra eller inte. Håller tummarna för att det ser fint ut imorgon så att du får dina guldklimpar. kram kram
  • myran6801

Enya, jag tror stenhårt på dig!!!!! Du är så mycket värd ett plus efter alla dina turer! Kram

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?