IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Hjärta Hjärta](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Vilken fin bild du har lagt in
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Enya, helt fantastiskt vad många ägg!!! Grattis!!!! Nu hoppas vi de har riktigt mysigt i värmen! Åter igen grattis
Maryhe, det låter ju jätte positivt med 16 äggblåsor på G. Så många har jag aldrig haft. Måste säga att jag imponeras av den mycket individuella behandling du får, det låter så proffsigt, Mitt första försök var ett skämt, de mer eller mindre idiotförklarade en och sa bara att man skulle leva som vanligt och låta dem sköta det som de kunde bäst typ. I min enfald gjorde jag som de sa och blev helt förkrossad när vi fick ut ett ägg och de sedan sa gå hem och acceptera att du aldrig kommer att få barn. Visst jag vet att chanserna är små men jag är inte infertil!
Kram vänner!
Skytten, känner så igen mig med alla dina nojor när jag gjorde min första Ivf. Men man klarar mer än vad man tror! Rätt skön känsla efter, eller hur! Jag var oxå rädd för överstimulering för det hade jag läst var farligt. Lite lustigt nu när jag vet hur svårstimulerad jag är, det finns inte på världskartan att jag skulle bli ös! Tänk om jag vetat då hade jag inte behövt oroa mig. Lycka till nu och som Zin sa, krama på mannen! Kram
Zin, usch o fy vad jobbigt. Men skönt att få veta o att det går att göra ngt åt. Men det är ju helt otroligt att man måste kämpa för att få undersökningar gjorda. Är detta ngt som hänt efter Ivf eller har det varit så hela tiden? Påverkar det Ivf resultatet? Förlåt min okunskap....Kram
Skytten,lycka till imorgon. Jag har oxå haft Oddvar och du kan känna dig lugn han kommer att ta hand om dig på bästa sätt. Jag har gjort 4 st IVFer och aldrig känt någonting vid ÄP. Gjort på ett litet kick!!!
kram kram
Kalimero, blir så ledsen för din skull. Sköt om dig! Kram
Maryhe, imponerande resultat verkligen! Själv har jag aldrig haft mer än 6 folliklar och aldrig fått ut mer än 5 ägg! Jag är verkligen djupt imponerad av behandlingen du får, så individanpassad o inget löpande band! Hur är det med åldersnojja i Italien? Är det som här om du har fyllt 43 vill de inte ens ta i en med tång! Lycka till! Kram
Maryhe, du kan skatta dig lycklig som befinner dig i ett land som inte har samma tråkiga inställning till oss 40+ som Sverige! Blir lite avis ) O lyckans dig med unga äggstockar!!!! Kram kram