IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Innan - Åhh vännen! Är så ledsen för er skull!!! Denna tragiska, hemska sorg å smärta gör sååå ont.. Skickar massor med energikramar å värme till dig!!
Slemtorsk - Det låter onekligen OERHÖRT positivt det du beskriver med dina symtom Håller tummarna å hoppas på att "Plötsligt händer det" !! Gällande illamående, halsbränna osv.., jag började kräkas redan innan BM/TD, kändes som jag hade urinvägsinfektion, en fruktansvärd halsbränna å kände mig sjuk i hela kroppen, ömma bröst - kändes som dom var Dolly P Om du läser dina inlägg själv igen ser du säkert hur gravida dina symtom är, haha.. Det vore ju helt fantastisk underbart å superroligt!! Jag tror stenhårt på att du är gravid! Jag var oxå superkänslig mot lukter å illamåendet kunde bara komma på två sekunder, kunde gå på gatan (hihi) å bara börja ulka. En gång skulle jag bara pussa min sambo å han hade precis ätit kaviar.. så det blev en puss å sen raka vägen till toan å kräkas.., haha.. Kan garva åt det nu, men då var det mindre roligtHoppas ni får en supertrevlig 40 års fest!
Lite ego - Var till Vc läkare i måndags för undersökning å provtagning. Hon såg en liten förändring i bakteriefloran så jag fick Flagyl, sen tänkte jag köra den egna efterbehandlingen ni som varit till Sundsvall fått. Mina värden var lite ändrade sen jag tog dom sist i april...
Värden i april: T3 fritt 4.8, T4 14.7, TSH 0.51
Värden 110629: T3 fritt 4.1, T4 13.5, TSH 1.2
Skulle gärna vilja höra om detta är ok?? Vad säger ni som har koll på detta?
Sen har min kropp stannat av... Är vätskesvullen, trött å har inte gått ner ett piss i vikt på två veckor. Magen har fortf inte kommit igång sen MA.. Läcker fortf mjölk.. Nån som har nåt tips på hur man sätter fart på kroppen igen å får igång cirkulationen, förutom träning för det gör jag å äter enl LCHF...