• Boe

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Halloj Mina thaimassöser avråder all fotmassage & zon på fötterna under IVF & graviditet. Armar, ben & huvud går bra att massera. Hönan- mensen ska ju komma som vanligt under nedregleringen eller något senare så jag skulle nog ringa kliniken & fråga. Vart går du??

• Boe

Fruttan wow vad spännande, vilken rivstart. Hoppas man får detsamma när vi ringer kliniken nu i veckan. Lycka till! Snösport Jisses vilken vämdning men Grattis!!! Det är få förunnat att få uppleva sann & galen passion! Spännande med flytt & allt! Lycka till med allt och njut av din föräskelse!

• Boe

Lenafena GRATTIS! härligt att få se 2 sträck på stickan! Hoppas det går hela vägen!! Enya- så du är igång igen? hoppas du får sluta spraya efter besöket i morgon. Jag vet hur tufft det är med spray hel-tet. Åhhh vad sugen jag blir att sätta igång. Måste först jitta en tid att ringa kliniken. Jobbar som en blådåre på dagarna. Vill gärna att sambon ringer men de har säkert massor av frågor som han inte kan svara på ändå. Kram till alla

• Boe

Turlid. Vad skönt att det gick bra idag! Hoppas du slipper vänta alltför länge på svaren. Kram till dig. Enya. Krya på dig & hoppas på snar sprutstart. Ego- Ringde kliniken idag och det blir ostimulerat FET i sept. Bara att ringa vid ÄL så återföring 3 fagar senare. Känns ur märkligt att göra detta utan massor av förberedelser. Hoppas något av de 4 klarar upptining.

• Boe

Grattis Jessica! Håller tummarna hårt!!! Turlid skönt att fvp gick bra! Önskar kalimero trevlig resa!

• Boe

Hej, Jessica- åh så tråkigt! Det är så knäckande med det där minuset! Enya- lycka till nu med äp! Låter ju kanon hoppfullt denna gång m jämna blåsor! Zin- lycka till med FET starten. Inanna- när blir det FET för dig? Mammagås- du kör väl också FET nu på cvl? Vi ska ju följas åt :) Ego- börjat leta ÄL nu. Har så snabb topp så måste testa 3 ggr per dag. Frågade cvl om dessa snabba äl toppar kan påverka chansen för lyckat FET men de sa nej. Någon som hört annat? Jag kan göra FET närsom men inte 31 aug pga jobb!! Hoppas verkligen inte det är då det blir. Måste vänta 1 mån i så fall. Spännande att se om jag lyckas pricka in annan dag & om något av de 4 i frysen överlever. Kram till alla tappra kämpare!

• Boe

Stort grattis till Enya & mamman. Vilken toppen skörd!!! kram

• Boe

Halloj i sommarvärmen!! Grattis Enya, jag hejar på dig! Kalimero åhhh vad jag önskar dig ett plus!!!!! skytten- klart de blir befruktade. Ego- nu vill jag att det bli äl på måndag INTE i morgon så vi kan göra FET nästa vecka!!!! kram till alla

• Boe

Skytten- lycka till idag. Håll oss uppdaterade. Hönan- skönt att det drar ihop sig! Nizze- underbart med en av varje!!! hade du redan barn eller hur var det?? Ego-Inget utslag på äls tickan. Hurra!!! hoppas det klarar sig till i morgon.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?