• Boe

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Halloj Mina thaimassöser avråder all fotmassage & zon på fötterna under IVF & graviditet. Armar, ben & huvud går bra att massera. Hönan- mensen ska ju komma som vanligt under nedregleringen eller något senare så jag skulle nog ringa kliniken & fråga. Vart går du??

• Boe

Fruttan wow vad spännande, vilken rivstart. Hoppas man får detsamma när vi ringer kliniken nu i veckan. Lycka till! Snösport Jisses vilken vämdning men Grattis!!! Det är få förunnat att få uppleva sann & galen passion! Spännande med flytt & allt! Lycka till med allt och njut av din föräskelse!

• Boe

Lenafena GRATTIS! härligt att få se 2 sträck på stickan! Hoppas det går hela vägen!! Enya- så du är igång igen? hoppas du får sluta spraya efter besöket i morgon. Jag vet hur tufft det är med spray hel-tet. Åhhh vad sugen jag blir att sätta igång. Måste först jitta en tid att ringa kliniken. Jobbar som en blådåre på dagarna. Vill gärna att sambon ringer men de har säkert massor av frågor som han inte kan svara på ändå. Kram till alla

• Boe

Turlid. Vad skönt att det gick bra idag! Hoppas du slipper vänta alltför länge på svaren. Kram till dig. Enya. Krya på dig & hoppas på snar sprutstart. Ego- Ringde kliniken idag och det blir ostimulerat FET i sept. Bara att ringa vid ÄL så återföring 3 fagar senare. Känns ur märkligt att göra detta utan massor av förberedelser. Hoppas något av de 4 klarar upptining.

• Boe

Grattis Jessica! Håller tummarna hårt!!! Turlid skönt att fvp gick bra! Önskar kalimero trevlig resa!

• Boe