IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Sorry för den märkliga layouten på minaj inlägg. Knasig smartpgone.
Sorry för den märkliga layouten på minaj inlägg. Knasig smartpgone.
Halloj tjejer! ÄL i kväll, ska ringa CvL i morgon. Blir det FET lörd eller söndag??? Någon som vet hur de räknar????
Celin- det är 2 dagars. 3 dagar efter äl eller räknas äldagen som dag 1? Ska på bröllop på lördag så vore inte tiptop just då :)
Celin- tack för infon. Jo jag är en sådan som måste testa minst 2 ggr om dagen. Hoppas utslaget är kvar i morgon bitti. Då låtsas jag att jag upptäckte det då;). Vet du om man gör FET någon speciell tid på dagen eller? Mitt första FET efter IVF 3 så är rookie på o.rådet. Kram
Fruttan- åhhh så tråkigt! stor kram till dig
Tjolahop!! Riktigt bra utslag på stickan. FET på söndag om cvl har tid. Börjar bli nervöst nu!
Tack Zin & Turlid. Må de små överleva upptiningen. Taggad till tusen!!
Tack Fjällis & Inanna för lyckönskningar. De lär behövas. 12.30 söndag är det dax! ÄL på dag 19 efter mens gör att jag måste ta proggisar. Blir inte riktigt klok på varför men CvL menade om man har sen äl i sina cykler så saknas gulkroppshormon? ja det är bara göra som de säger. Flytta gärna mig till FET 4sept i listan. Jag kan inthe med smartphonen. Kram alla
Nämen GRATTIS mamma gås! Vad härligt! OJ vad många ruvare det är här i tråden. Idag vart det FET med ett 5 celligt. Två klarade inte upptiningen så nu har vi endast ett kvar i frysen. Hoppas på detta femcelliga! Oddvar sade dock det var toppstandard! Nu är det bara att vänta & se. Kram
Tack för alla lyckönskningar!!! Zin- har inte en aning varför jag bara fick 1? Hoppas att det plussas här i tråden snart. Det var ju sådant plussflyt här i våras:)