• Enya70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Boe skrev 2011-05-09 14:07:49 följande:
    Inanna håller tummarna för att du är gravid men med ett barnGlad

Fjällsippan, det låter ju som ett fint resultat so far! Skönt att höra att det är fler än jag som alkoholsyndar lite. Man är ju inte mer än människa.

Enya, jag bor ca 100 meter från Cajsa Warg på St Eriksplan så vart du än befinner dig så finns det IVF-systrar i närhetenGlad
    Jag håller med om det där med alkoholen...blev några glas vin i lördags på Cajsa Warg. Men några glas vid något tillfälle under sprutperioden tror jag inte spelar så stor roll. Nu släpper vi det dåliga samvetet tycker jag och försöker fokusera på det positiva i att vi mår bra och är i full gång med nya försök. Skrattande

Nejmen se där Boe. Jag känner mig trygg i att veta att ni finns nära var man än råkar befinna sig Flört
  • Enya70

Härligt Fruttan!!!

12 ägg och härligt rus låter som en toppendag för din del Solig.
    Nu hoppas vi på många befruktade som delar sig fint. När blir det ET på onsdag eller?
    Kram

• Enya70

Hörrni, jag var just och handlade och såg då en löpsedel på Se o Hör el någon liknande blaska. Stackars stackars stackars Vickan som det spekuleras om hennes mage el inte mage. Nu hade de en bild på Victoria med en möjlig liten bula på magen. Tänk om hon skulle ha oturen att hamna i vår situation och skulle behöva göra IVF på IVF. Undrar hur rapporteringen skulle vara då???

Senaste nytt Vickans VUL: 7 blåsor. Extranummer på måndag med äggplocksresultat!

Nä stackars människa hoppas hon inte hamnar här. Men inser de inte vilken enorm press hon utsätts för nu?

• Enya70

Hur går det för dig då Snösport? Ska du sätta igång snart?
    Blir det långa eller korta?

• Enya70

Hur går det för dig att ruva Spears?
    Känner du några symptom? 
    Heja heja 

• Enya70

Hönan - du måste vara alldeles i sluttampen på sprutandet.
    Hur går det för dig? När blir det ÄP? 

• Enya70
    Thuleslapper skrev 2011-05-10 07:45:44 följande:
    Första IVFen gick jag och jobbade dagen efter ÄP men det gör jag aldrig om.....
    Jag kan förstå att man vill vara hemma och ta det lugnt men undrar om det var ngt mer som gör att du inte vill jobba dagen efter ÄP?
    Jag har haft turen att må ganska bra efter ÄP och har jobbat hemma resten av dagen och åkt till jobbet dagen efter. Men det är olika för alla. Hur har du mått efter ÄP?
  • Enya70
    Snösport skrev 2011-05-10 00:07:35 följande:
    Många på G nu som man följer så¨det är spännande!!  Är det 9:e försöket för er?

Vi ska ha 6:e färskförsöket och aldrig ngt till frysen men nu det korta känns ok...fanns inte det korta så hade jag inte gjort någon mer så det är bra att det finns så vi kan testa en sista gång
    Japp, det är 9:e färskförsöket o aldrig ngt till frysen. Seeeeegt men jag har liksom köpt läget på ngt konstigt vis. Vi gör detta och kanske ngt till (men det ska det ju INTE behövas). Sen får vi se.

Hade jag kunnat köra korta så hade jag såååå gärna velat det. Förstår dig som kör det.
    Nu jäklar hörrdu är det väl våran tur Cool
  • Enya70
    Hönan skrev 2011-05-10 07:35:24 följande:
    Enya o Zinfandel: Har ÄP på torsdag, mina östradiolvärden var 4044 o jag hade 8 blåsor mellan 18-23mm
    Oj, på torsdag redan. Ska hålla tummarna för dig. 8 blåsor är väl bra. Hur många har du haft förut?
  • Enya70
    Spears skrev 2011-05-10 11:13:41 följande:
    Testade idag och det blev ett starkt plus! :)
    Men så fantastiskt! Hurra hurra vad kul. Hade du tjuvtestat innan? Flört
    Åh vad roligt med enBaby. Du är gravid Gravid!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?