Sunseed skrev 2012-03-29 10:23:47 följande:
Tack för ert stöd.
Ja, man blir jäkligt förbannad. Förstå mig rätt. Det kanske ser jättefint ut där inne och att det inte skulle ha haft någon betydelse om vi gör undersökning av livmoder/äggstockar eller inte.
Men det står att man SKA göra det och det är det som är själva grejen för mig/oss. Att man har skitit i en viktig del som i allra högsta grad kan vara avgörande för om det överhuvudtaget kan fungera ens med IVF.
Jag vill varken skinna samhället eller mig själv på pengar, ork och tid.
Här har du en till som stödjer dig fullt ut.
Vi gjorde en "utredning" på Linné-kliniken medan vi väntade på tid på Ackis landstingsförsök.
Det enda den sk "utredningen" innehöll var VUL för att titta på antal antrala folliklar samt en pergo omgång med blodprov på dag 3 och ett senare blodprov för att mäta hormonvärden.
Ingen har någonsin kollat passagen i mina äggledare. På Ackis blev det IVF direkt pang bom eftersom jag då var 38 och på mitt 39:e. Läkaren sa bara att det blir samma behandling för dig oavsett passage i äggledare eller inte så varför göra undersökningen...grrrr.....
![Demon Demon](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-demon.gif)
. Tur för dem att jag var ny i IVF branschen då. Hade jag fått det svaret idag hade jag vänt upp och ner på hela stället......