IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Och grattis till dig Vickan!
Och grattis till dig Vickan!
Hemulen, Mamman och pp - fy vad livet är orättvist. Det är så pissjobbigt att behöva vara med om det ni genomlider just nu. Jag gick igenom samma skit i september 2010 med MA i vecka 8. Otroligt jobbigt. Varma kramar och all styrka till er!
Åh Myran kramar till dig och din pappa!
Åh Zin kära Zin stora glädjetårar rullar nerför mina kinder. Whiiiiiiiiiieeeeeeeeeooooooouuuuu du är gravid!!!! Så fantastiskt underbart!!! åh vad jag blir glad, trägen vinner verkligen. Massor med glada kramar från mig!
Zin hur har du det idag? Myser du???
Jag har också gått hos Pan i Uppsala samt hos Vicky på CFC. På CFC får man akupunktur en stund innan ET med värmelampa på magen för att förbereda livmodern på bästa sätt. Pan är den bästa jag hittat i Uppsala men Vicky är överlägset bäst ändå
Katte o vi4 tack för omtanke och pepp. Mår bra men är laddad att det ska ta fart snart . Kram på er!
Maryhe - vill bara skriva att jag tänker på dig och hejar på ditt kämpande med olika läkare och behandlingar. Jag skriver kanske inte så ofta el mycket men läser varje dag och finns här i bakgrunden. Många kramar till dig!!!
Tack fina MissB nu är det verkligen nära... Längtar...
Men Zin kära vad skriver du??? Usch jag håller tummarna hårt hårt hårt för dig!!!
Visst ska jag se till att ni vet vad som händer. BF på tisdag. Har varit på kontroll på spec mv 3 dagar på rad pga rejält ont under höger revben och klåda i handflator och fotsulor. Kan vara tecken på begynnande havandeskapsförgiftning därav de täta kontrollerna. Dock lugnt hittills ligger o balanserar på gränsvärdena för blodtrycket. Ny koll på fredag och troligtvis igångsättning på tisdag. Kram på er alla tappra krigare!!!