IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Härligt Maryhe, jag tycker det låter som bra symptom förutom krampen förstås. Jag håller tummarna för dig och har tänkt på dig här!
Härligt med starkt streck pp08!
Härligt Maryhe, jag tycker det låter som bra symptom förutom krampen förstås. Jag håller tummarna för dig och har tänkt på dig här!
Härligt med starkt streck pp08!
Härligt Inanna!!! . Det är så häftigt att höra hjärtljuden. Som ett litet tuffande tåg.
Nu kanske det kan vara dags för det allra första inköpet. Börja smått. En liten body, ett par söta små strumpor eller en filt. Är så glad att det går så bra för dig vännen med graviditeten
Inanna, tror inte du behöver bekymra dig om magen om inte Bm är orolig. Hon kan ju skicka dig på TUL om du verkligen vill veta. Min mage ligger på övre kurvan men vi såg på det privata 3D Ul art lilllflickan är precis normalstorlek. Mycket fostervatten tydligen.
Vikten är ingen fara heller. Jag hade också lite att ta av sedan tidigare o i v 20 hade jag ökat 4.5 kilo och nu i vecka 36 är det totalt 7 kilo sedan plusset. Liten tar vad den behöver hur som helst.
Heja heja ruvare o sprutare o sprayare!
Zin när är första VUL?
Men förlåt Zin jag måste ha missat det. Fast det var ju förstås när du var på CFC o det kommenterade jag ju .Men minns inte hur det gick mer än att du gillade kliniken?? Är ju nyfiken o hoppas så att det ska gå vägen för dig nu. Vilken dag blir nästa?
Härligt Sunseed!!!
ICSI tjej i min mage med
Myra- välkommen hit! Låt dig inte nedslås alltför mycket av vår statistik. I denna tråden som är helt fantastiskt bra, varm o stöttande har vi samlats många som tyvärr fått försöka många gånger. Kan tänka mig att de flesta som lyckas p en gång kanske inte är så aktiva i dessa forum. Men de finns ju ändå fast de inte skriver här. Och vi hoppas såklart stenhårt att du är en av dom. Varmt lycka till!
Alltså som lyckas direkt...
Bengalen - visst är det smidigt med ÄP på CFC. Jag gillar det helt klart bara lokalbedövning och lite effektivitet framför morfin o värsta operationsritualerna. Och så fick du Medrol oxå utan problem. Me like
Min man har varit med mig på alla ET så jag vet faktiskt inte vad de säger. Ring o fråga. Men jag gissar att det inte ska vara några problem.
Nu håller jag tummarna hårt hårt att du får ngt fint tillbaka!!!
Härligt Zin och bra med ett till VUL.
Du om ngn ska nog lyckas skrämma fram de där gamla provresultaten från er klinik . Men typiskt att det alltid är ngt strul man måste fixa o trixa med. Nu håller vi tummarna för sluttampen av stimuleringen!
Zin då är det ju ingen fara alls för du kommer inte få någonting i armen om du inte explicit begär det. CFC kör numera bara med lokalbedövning. Jag fick en morfinreaktion vid mitt först ÄP på Cfc i maj 2010. Efter det har jag gjort 5 ÄP till där med enbart lokalbedövning och de har gradvis gått över till det för alla som inte ber om annat.
Så du kommer må toppen den här gången!!!