IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Lenafena - Fantastiskt att hemmaförsöken i sommar lyckades! Stort grattis
Lenafena - Fantastiskt att hemmaförsöken i sommar lyckades! Stort grattis
Anne f - Vilken fruktansvärd upplevelse! Hoppas allt kommer gå bra för er framöver!
Veronica1 - Välkommen tillbaks i tråden! Förstår hur jobbigt det måste kännas för er. Hoppas ni hittar en lösning så ni kan gå vidare på något sätt.
Kalimero - Önskar dig en trevlig resa och att hoppas att det redan växer ett litet frö inom dig.
Enya - Härligt att du är på gång! Hoppas det kommer se bra ut på VUL!
Skytten - Grattis till sprutstart
Oceanney - Spännande att du planerar FET!
Lycka till med hemmaförsöken alla i Sänghamnsligan! Kramar till alla andra!
EGO: Idag har jag varit på besiktning av underredet och fått klartecken att det är bara att köra på med FET. Redan denna månaden om jag vill. Min läkare tycker inte att jag behöver vänta till nästa cykel annat än för mentala skäl men att jag får göra som jag vill. Hon tyckte att mina äggstockar ser väldigt fina ut och att det är väldigt positivt att ha lyckats 2 gånger av 5 och slemhinnan brukar vara tjock och fin så det är ingen idé att ge upp än på ett tag (även om ekonomin snart kommer sätta stopp). Så jag kan börja testa med stickor på torsdag om jag vill och kanske göra FET nästa vecka eller alternativet vänta en månad och göra FET i september. Jag har också fått progesteron utskrivet även om min läkare inte tycker att det behövs. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vad tycker ni? Ska jag låta kroppen vila ännu en månad eller göra FET nu direkt? Jag har hela tiden varit inställd på september så detta blev lite oväntat men jag har ju veckan på mig att fundera!
Att augusti är bästa månaden är en nyhet för mig men onekligen en positiv peppning !