IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Förvånad Förvånad](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-surprised.gif)
Hoppas äggen sitter fast ordentligt nu!
Nu drar jag iväg på middag (dock utan vin idag ).
Imorgon förmiddag är det dags för första VUL för mig på sprutdag 8. Hoppas så att jag som får så få ägg varje gång har några duktiga blåsor på G.
Inanna, jag tycker det är riktigt spännande att vänta på din icke mens jag. Du ska se att den inte dyker upp av väldigt goda skäl
Enya, lycka till på VUL. Jag har pratat med CFC idag igen och frågat lite mer frågor. Tycker de verkar bra att ha att göra med. Äntligen några som inte behandlar en som pestsmittad fast man är "lastgammal". Vad jag förstår så är det CFC som lägger upp hela behandlingen och sedan ger en info om vilken läkare i Sverige man skall gå til för VUL. För mig skulle det bli korta metoden och vi kan sätta igång när som helst eftersom de inte har några väntetider och de har öppet hela sommaren. Jag frågade om de skriver ut DHEA till oss som är 40+ men de svarade att de inte kan skriva ut det eftersom det är dopingklassat men att i England och USA har man fått fina resultat för dem som tar det. Fick intrycket att jag själv skulle dra en slutsats utifrån det svaret.......Hur har du gjort med medicinerna, har du fått danskt recept som du tagit ut i Sverige eller? Vad jag förstod på läkaren så skulle det inte vara ngt problem att få ut danskt recept i Stockholm. Intressant att höra hur du gjort.
Zinfandel - stort lycka till med ET imorgon. Må det bliva många fina ägg!
Ruvar på dag 8. Igår kväll och idag har jag tyckt mig kunna ana menskänslor i magen vid några tillfällen. Svaga, men ändå där. Usch!
Brösten fortsatt aningen ömma, ibland lite mer och ibland lite mindre?
Det är verkligen gastkramande att ruva
Och jag har fått massor av finnar i ansiktet också.
Som ni märker, en ständig klagolåt från mig, sorry! Jag känner mig ofta ganska glad också. Har ju trots allt inte fått ett ännu.