• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Skytten skrev 2011-09-06 09:36:06 följande:
    Nämen hörni! Jag skulle duscha inför vårdcentralen och när jag stod och sminkade mig (sååå hög feber har jag inte) i bara BH fick jag nästan en chock när jag såg de blå tydliga ådrorna på bröstet som går till brösten. Hm. Jag ska nog be VC ta ett gravtest....
    Helt rätt  symptom! Håller tummarna stenhårt för Plus!
  • Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2011-09-06 11:17:28 följande:
    Ännu så länge så följer jag Maryhes råd/ordination och har börjat med en dos Inofolic/dag. Jag avvaktar med "Plusen" eftersom jag misstänker att jag kommer bli totaldåsig av den.

Hur gör du med Infolicen nu, kalimero?  
    Plusen läste jag att man helst ska ta innan man går och lägger sig!
  • Inanna Li
    Enya70 skrev 2011-09-06 11:23:23 följande:
    Liten ego-update på RD11: Blödningen har slutat helt! Tack och lov Skrattande. Phewwww vad nervöst det blev igår. Nu är alla spår av blödning borta och det moler på i tjejmagen och i ryggslutet och tutarna ömmar.
    Vi besultade att vänta med att testa nu när blödningen försvann så vi får leva i ovisshet några dagar till.

Kram till er alla och stort stort TACK för all stöttning och omtanke igår. Ni är absolut bäst tjejer! Hjärta
    Så underbart Enya! Du gör precis som jag skulle ha gjort, ruvat på med hopp om att lyckas och vänta med att testa! Dina symptom är perfekta så jag hoppas verkligen det blir en mini-Enya denna gång Glad
  • Inanna Li
    Enya70 skrev 2011-09-06 11:39:07 följande:
    Ja, jätteskönt Skrattande.

Hur har du det idag då?
    Jag är på dag 6 i menscykeln och hoppas komma i gång med FET snart!
  • Inanna Li

Skytten - Håller med alla här om att RD 9 kan vara för tidigt för att testa! Ge inte upp än!

• Inanna Li

Skytten - Jag tog bort två polyper sommaren 2010 och blev gravid efter mitt första FET. Troligtvis var mitt första ET totalt bortkastat då embryona förmodligen inte kunde fästa när 2 cm polyper satt och störde mitt i livmodern. Jag har myom också men min läkare säger att de inte sitter i vägen så jag kan låta dem vara kvar.

• Inanna Li
    Sunseed skrev 2011-09-08 10:31:18 följande:
    Tack. Jag gillar verkligen texten. Glad

Det är en sång med "Kenta", en alkoholiserad musiker som spelat och varit med i dokumentärer.

">

" target="_blank">

Åh, Kenta från "Dom kallar oss mods"! Jättebra text!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?