IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Åh, nej mamman030, riktigt ledsen för din skull. Kramar till dig.
Åh, nej mamman030, riktigt ledsen för din skull. Kramar till dig.
Zin, det var dagens bästa nyhet! Stort stort stort grattis till dig stora kämpe! Många grattis kramar
Hej Alla,
Nu kan Ni flytta mig på listan för igår fick vi en liten tösabit på 3,7 kg.
Allt gick bra & jag kan bara meddela att lyckan är total
Känner mig sååååå otroligt tacksam då jag absolut inte tar graviditeter som givet. Har ju en liten kvar i frysen på CvL och kommer absolut att testa om den blir något. Sannolikheten är inte stor så detta blir nog mitt andra & sista barn men jag är väldigt nöjd med det!
Önskar Er alla STORT lycka till & beundrar allas kämpar anda (inklusive min egen då IVF resor inte är en dans på rosor)
Stor Kram
Inanna, grattis till underverket! Så otroligt fin hon är er lilla prinsessa och jag är så otroligt glad för er skull. Grattis igen och lycka till. Njut!
Anne, grattis till äggen, hoppas det släpper för din man och han presterar. Tänker på er och håller tummarna.
Kram Fjällsippan att det inte gick hela vägen sist, önskar er allt gott i livet.
Zinfandel, Maryhe och alla ni andra, tänker ofta på er och hoppas hoppas att det slutar lyckligt för er alla. Kikar in och läser ibland hur det går för er.
Själva har vi det jätte bra, vi njuter av vår lilla pojke, han är så fin och glad, 7 mån och 2 dagar idag! Han växer så fort, vill gärna bromsa tiden, han kan resa sig redan om han får stöd i rätt höjd, men har inte kommit på hur man kryper än, han hoppar nog över det, tror jag :))
Kram till er alla!
Hej vänner. Här är jag igen. Har följt er i bakgrunden och är hyfsat uppdaterad.
Vi har bestämt oss att göra FET denna månad. Tidigare kände jag mig så nöjd med det barnet vi fick, men nu kan jag inte låta bli att tänka på ett underverk till när jag ser den fantastiska underbara skapelse som trampar nu på hemma överallt.
Undrar om någon har progresteron över och vill sälja? Tror inte att kliniken skriver ut det när vi ska göra FET i naturlig cykel.