IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Flört Flört](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Tack för alla era gratulationer!
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Okej, men det kan ju inte fattas i mängd. Det verkar ju helt otroligt.
Åååh vad tråkigt att höra Maryhe. Varma kramar till dig!
pp08: Vad tråkigt att höra, men som Zin skriver håll ut, än är inte loppet kört. Det är många som har "för små" embryon men som plötsligt växer ikapp till nästa VUL. Varma kramar
Zin: Verkligen kul att läsa att de väljer att vara så noggranna med förarbetet på CFC. Jag blev också förvånad att jag skulle tillbaka igen för ytterligare ett VUL bara 2 dagar senare. Du var visserligen extrem med 4 VUL men jag tyckte det var mycket med "bara" 3 stycken. Hoppas att det fixar sig med ET på söndag. Jag var ju på VUL på Annandag påsk och det var inga problem. Lycka nu till på torsdag! Det ska bli så roligt att höra vad du tyckte om plocket där.
Ciara: Grattis till lyckat VUL! Vad skönt det måste kännas.
Är det någon av er som brukar få vatten-flytningar av Lutinus? Jag har tidigare fått likadant med Crinone men aldrig med vanliga progesteron-vaggisar. Läste då att får man det beror det på att slemhinnorna inte tål det och att det inte är bra. Nu efter att bara ha tagit Lutinus 6 ggr har vattnet börjat komma igen. Det känns ungefär som jag kissar på mig och det blir en stor pöl i trosorna varje gång.
Får väl maila CFC imorgon och höra vad de säger. Vill ju helst inte byta till vanliga vaggisar då Lutinus skulle vara så mycket bättre.
Anne; Grattis till 4 äggblåsor!
Slemmis: Kul med ökning av ägg. Nu håller vi tummarna att många blir befruktade.
Hitcher: Grattis även till din ruvarstatus! Välkommen i ruvar-ligan.
Själv kan jag meddela att de 16 mg Medrol som jag har tagit sedan i lördags men som jag nu har trappat ut verkligen funkade.
JAG som aldrig är sjuk, sist var 2008 åkte på en skum variant i eftermiddag. Det började med illamående och frossa. Har legat kall som en ispinne i sängen med spannen bredvid sedan kl 16. Tog tempen för en stund sedan och den låg på 38,11 grader så kass är jag alla gånger.
Det var ju kanske inte feber jag var ute efter när jag bad om kortison. Har tagit en Panodil för att få ner temperaturen för det är väl ingen höjdare att ha feber när man ruvar? Eller vad säger ni?