IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Ja en lazy bitch, hahaha! Skojar bara.
Vad kul att det har ordnat sig med intralipider för dig! You go girl!!!
Ja en lazy bitch, hahaha! Skojar bara.
Vad kul att det har ordnat sig med intralipider för dig! You go girl!!!
En fråga till er som går på CFC: Hur mycket får man betala om man väljer att avbryta försöket innan äggplock pga för få ägg?
Wow, wow, wow, shit vad kul med plus Tjorven!!!
Tänk att det trots allt kan funka till slut med lite hjälp av akupunktur. Jag är lite i samma sits som dig, har aldrig sett röken av ett plus och har nu gått på TCM i drygt 2 år så jag hoppas verkligen att jag ska kunna gå i dina fotspår.
Stort grattis även till Ciara. Alltid kul när folk från CFC lyckas. Det inger hopp.
Själv firar jag med att jag ÄNTLIGEN har börjat få spottings så här på cykeldag 45. Så nu bär det förhoppningsvis iväg till Köpenhamn på tisdag om mensen kommer på måndag. Den som väntar på något gott...
Oj, oj, oj även Hemulen!!! Stort, stort grattis även till dig! Det känns som om allt och alla blir gravida just nu, hoppas att det håller i sig!
Här har så mensen äntligen satt igång med besked. Tur man i alla fall kan lita på den gamla hederliga lutealfasen.
Imorgon bitti bär det av till Köpenhamn för VUL och start av behandlingen. Sen blir det raka vägen till gyn för att få recepten översatta. Det blev ett rejält mutter på sköterskan när jag ringde dit idag för att förvarna om att ALLT detta skulle ske just imorgon. Tänk vad besvärligt det kan vara att skriva om ett par utländska recept...
Bara det löser sig är jag glad och nöjd.
Skytten: Ruva på och njut av dina Alvedon.
Varma kramar
Grattis till ruvarstatus Maryhe!
Själv drar jag igång min IVF-japan ikväll med första Tamoxifen-tabletten. Sen blir det Gonal-F varannan dag, 150 ie och sen VUL på kliniken på måndag. Spännande att prova ett helt nytt upplägg. Läkaren hoppades på ca 3 ägg. Kliniken var väldigt fräsch och steril men allt var mer avspänt som alltid med danskar. Läkaren stank rök men som sagt, Danmark är Danmark.
Mamman: Stort grattis! Snacka om tvära kast.