Turlid70: Grattis till ruvningen. Tror du gjorde helt rätt som satte in ett ägg. Vi fick tvillingrisk på 14,7% o gränsen låg på 15% för att sätta in 2, så antar att du låg på gränsen. Gillar Oddvar jättemycket som person, men man får inte så vettiga svar ur honom tycker jag. Han har inte heller direkt gett oss några procentsatser om hur stor chans vi har att lyckas vid ET i höstas.Han pratar mest om att eftersom vi lyckats en gång o fått ett barn, så är det ändå stor chans att vi då kan lyckas igen. Hade honom vid uppföljningsamtal i nov för då önskade jag honom o efter mycket om och men började han prata om vilken procentsats vi kan ha att lyckas. Han tog dock väldigt god tid på sig att svara på våra frågor. Samtalet tog över en timme o jag upplever aldrig honom som stressad. Han menar mer att det är naturen som bestämmer om man lyckas eller ej medans de andra läkarna går mer på ålder, statistisk etc. Thomas gillar jag också bra o han går mer på fakta o statistik.
Jo, tack det är rätt ok iallafall. Vi har ju trots allt vår underbare son, men ¨såklart är högsta önskan ett syskon. Vi kommer nog göra ett sista försök i höst, förutom det FET vi har i frysen då.
Kattenizze: Jag var inte det minsta illamående när jag var gravid o inte heller så trött i början, så det är väldigt olika jur man mår. Har hört att illamående är bra får då minskar missfallsrisken. Någon mer som hört det?