Victoria71 skrev 2011-10-08 18:59:10 följande:
Inanna: Du är så himla klok o modig! Gott tecken att du finns med oss hela dan och inte ligger i en hög o deppar
Katte: Att inte tjuvtesta innebär att jag kan hoppas och vara hyfsat glad några dar till ...
Alla: Hur höga förväntningar kan jag ha? Är det rimligt att man är gravid med endast symptomet lite extra kissnödighet o lite spänningar i livodern? O hur vanligt är det inte att mensen är många dagar sen när man bökat runt så i sin stackars kropp, tom med långa metoden? Snälla sänk mina förväntningar lite ... Det börjar flaxas iväg här tycker jag ... :-/
Jag ville deppa ihop i en liten gråtande hög. Tro mig! Gjorde det när jag drabbades av MA i somras och orkade inte skriva och kommentera här på FL på flera veckor. Känner mig minst lika ledsen nu (efter varje misslyckat försök blir sorgesäcken än tyngre att bära) och har gråtit i omgångar sen igår kväll men inser att jag mår lite bättre av att få vistas här med er mina kära vänner i hopp, glädje och förtvivlan! Kanske ändå ett bättre överlevnadsval ...
Jag förstår ju mer än de flesta varför du inte vill tjuvtesta och tycker verkligen att du ska hoppas vidare! Extra kissnödighet och spänningar i livmodern är bra tidiga tecken. De flesta tecken brukar ofta inte dyka upp förrän efter man har plussat! Även om det är olika för alla! Så länge du inte blöder är det läge att kämpa vidare! Kram
!