Fahlvik skrev 2010-10-20 18:37:18 följande:
Vad bra, det går bra för flera just nu!
Jag är på spraydag 8 och har ägglossningskänsla redan nu. Blev så orolig att jag gjorde test med sticka (inget utslag)! Det strålar ut i benen, äggstockarna känns stora mm. Äggplock är inte förrän nästa vecka...
Är symptomen något ni känner igen (från spraydag 8)?
Dottern var febrig i helgen och maken är det nu så jag blir nervös för allt möjligt nu. Är det min tur att bli förkyld eller hinner maken bli friskt till nästa vecka när det verkligen gäller!?
Försöker stå ut till imorgon då det blir ultraljud så vi kan bestämma när han SKA vara frisk (och jag med). Kan man ens lyckas vid IVF om det är äggplock eller insättning (kan inte alla förkortningar) just när man är febrig och dunderförkyld?
Turlid: Det skulle vara jätteroligt om det blev precis ett år efter, håller tummarna!
Inanna: Allt låter ju väldigt normalt så nu hoppas vi att h_n vill stanna tiden ut. Tror inte du är trött av koffeinbrist fortfarande men ett graviditetssymptom är det definitivt. Jag var såååå trött den första tiden, minns jag.
Det kommer gå bra, bara ingen av er har feber vid ÄP, så ska det inte vara några problem. Om du är lite förkyld sägs det ska vara bra, då är ditt immunförsvar upptaget på annat håll än att jaga bort ditt lila ägg. Men det är klart jag hoppas ni är så friska som möjligt till nästa vecka. Kurera er ordentligt i helgen nu och försök att slappna av.