• Mamma gås

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Ett stort grattis till dig Zin!! Hoppas din dag varit toppenbra SkålSolig

Turlid - Va skönt att höra att du kunde väcka lilleman! Å bra tips om det händer dig eller någon annan i tråden Skrattande

• Mamma gås
    Zinfandel skrev 2011-09-29 07:24:05 följande:
     Hur r det med alla ruvare..?!
    Här är det lite influensakänsla i kroppen.., började kolla tempen igår då jag kände mig lite varmare än vanligt. Ligger normalt på 36.4 morgontemp och igår + idag 37.3. Lite molande känsla/värk i magen å lite svidande känsla i brösten (från igår)... Så jag vet inte om jag är på väg att bli sjuk el om det är nåt annat Glad
    Hur som helst var mitt humör igår inte det roligaste, jag brukar vara den lugna typen men igår brusade jag upp som värsta tonåringen (pga ingenting) å kände mig grinfärdig på kvällen. Kör proggisar morgon och kväll annars bara vitaminer.

• Mamma gås
    Nu Syskon skrev 2011-09-30 12:59:07 följande:
    Jag lever enligt PUPO- Pregnant Until Proven Otherwise dvs som om jag vore gravid.
    Jag oxå Skrattande
  • Mamma gås

Ego - Tjuvtestade igår RD 9 å det visade ingenting, tjuvtestat idag igen på RD 10 å det visade ett svagt plus.. Hmm, tänkte att jag testar på tis igen å se vad det visar då... Hur sannorlikt är det med så kallade spökplus? 

• Mamma gås

Ja, jag hoppas oxå det bara blir starkare plus.., men vågar inte riktigt hoppas känner jag, med tanke på vad som hände sist.. Är glad men skiträdd..

Katte - Jag har gjort ostimulerat FET så behöver inte vara orolig för ägglossningssprutan Flört 

• Mamma gås
    Boe skrev 2011-10-02 19:28:10 följande:
    Åhhh mammagås! Grattis! ostim FET på cvl is da shit!!! Klart det är plus! kraaam
    Ha ha.. el hur Tungan ute
  • Mamma gås
    Boe skrev 2011-10-03 10:30:39 följande:
    Annalinn hoppas det går bra idag & att du slutar blöda!!! Inanna - duktigt att du inte tjyvtestar men det bådar ju gott so far. Håller tummar & tår! Mammagås - varför vänta med test till i morgon? testa idag igen;) nyfiken! Kram alla
    Har bara hoppat in snabbt nu å inte hunnit läst vad som skrivits tidigare idag å igår.. Men i morse fick jag missfärgat på pappret (inget blod)... Har mensvärk/molvärk å känner att jag nästan tappat hoppet, så nu tog jag ett gravtest igen och det visade fortfarande positivt. Vet varken ut el in.. Visst de e ju bara å vänta å se.. MEN det är lättare sagt än gjort Tungan ute  Med tanke på förra MA så tänker jag ju tidigt missfall men det behöver det j inte alls vara. 
    Plus på stickan är det iaf ingen tvekan om så läget nu är mer om det ska stanna kvar eller gå till missfall.

Inanna - Det låter ju superbra att mensen inte kommit än!!! 
  • Mamma gås

Här händer det grejor när man inte hunnit varit inne på ett tag Solig

Grattis Mia!!! Å Grattis Syskon nu!!! Vilken häftig historia Syskon nu, det är verkligen en känsla av att "plötsligt händer det" Glad

Inanna - Jag håller tummarna stenhårt för dig att det visar plus när du testar!! Å det är ju superpositivt att du inte fått din mens. Glad

pp08 - Skickar massor med styrkekramar till dig!!! Hjärta

Enya - Inte roligt att kräkas, det förtar lixom lite av det roliga med att vara gravid. Hoppas det bli bättre snart Glad

Maryhe - Va trevligt att du ska till Örebro! Där bor jag Flört

Ego - Har då plussat på stickan sönd, månd, tis, testade inget i ons, ett svagt plus i tors å i morse var det inget plus... Kroppen är i en sån hormonell obalans att den nästan spricker. Just nu vet jag varken ut el in, ska det gå till ett tidigt missfall vill jag att det kommer ut NU å inte drar ut på tiden. Det här är verkligen en psykisk terror. Hur som helst är jag helt inställd på att det inte blev något mer denna gången å då vill jag att det ska komma ut så snabbt som möjligt så jag slipper vänta hur länge som helst tills nästa äl.
    Är ledsen, trött, har ont å tycker att det känns pissigt just nu.. (Sorry för negget) 

• Mamma gås
    Maryhe - Yes, är oxå Örebroare plus att jag oxå bor på väster Skrattande Jag är på cykeldag 30, RD 15. Skulle kunna tänka mig att vara den katten å få följa med till Italien Glad Känner att jag skulle behöva komma bort ett tag. 
    Vi är mitt i packning inför en flytt å så pluggar jag oxå, så jag förstår precis vad du menar med att tankarna inte är i skolarbetet..
    Kan säga att FL är en stooor "rondell" i mitt skolarbete Tungan ute Arbetet på väg till målet kantas ofta av rondeller vilka i mitt fall är FL å FB samt ringa kompisar Glad
    Du får ha en trevlig resa å välkommen till Öret Solig
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?