IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Ett stort grattis till dig Zin!! Hoppas din dag varit toppenbra
Turlid - Va skönt att höra att du kunde väcka lilleman! Å bra tips om det händer dig eller någon annan i tråden
Ett stort grattis till dig Zin!! Hoppas din dag varit toppenbra
Turlid - Va skönt att höra att du kunde väcka lilleman! Å bra tips om det händer dig eller någon annan i tråden
Neeej va tråkigt mamman!!
Skickar massor med styrke- och energikramar!
Ego - Tjuvtestade igår RD 9 å det visade ingenting, tjuvtestat idag igen på RD 10 å det visade ett svagt plus.. Hmm, tänkte att jag testar på tis igen å se vad det visar då... Hur sannorlikt är det med så kallade spökplus?
Ja, jag hoppas oxå det bara blir starkare plus.., men vågar inte riktigt hoppas känner jag, med tanke på vad som hände sist.. Är glad men skiträdd..
Katte - Jag har gjort ostimulerat FET så behöver inte vara orolig för ägglossningssprutan
Här händer det grejor när man inte hunnit varit inne på ett tag
Grattis Mia!!! Å Grattis Syskon nu!!! Vilken häftig historia Syskon nu, det är verkligen en känsla av att "plötsligt händer det"
Inanna - Jag håller tummarna stenhårt för dig att det visar plus när du testar!! Å det är ju superpositivt att du inte fått din mens.
pp08 - Skickar massor med styrkekramar till dig!!!
Enya - Inte roligt att kräkas, det förtar lixom lite av det roliga med att vara gravid. Hoppas det bli bättre snart
Maryhe - Va trevligt att du ska till Örebro! Där bor jag
Ego - Har då plussat på stickan sönd, månd, tis, testade inget i ons, ett svagt plus i tors å i morse var det inget plus... Kroppen är i en sån hormonell obalans att den nästan spricker. Just nu vet jag varken ut el in, ska det gå till ett tidigt missfall vill jag att det kommer ut NU å inte drar ut på tiden. Det här är verkligen en psykisk terror. Hur som helst är jag helt inställd på att det inte blev något mer denna gången å då vill jag att det ska komma ut så snabbt som möjligt så jag slipper vänta hur länge som helst tills nästa äl.
Är ledsen, trött, har ont å tycker att det känns pissigt just nu.. (Sorry för negget)