• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Söte79 skrev 2011-11-29 14:23:37 följande:
    Nu är jag klar... Men det är svårt att göra VUL på mig för ingenting ligger där det ska! :0) Men efter mänga turer fick jag se en liten liten böna! Den ligger helt rätt och var perfekt , iaf i mina ögon! :0)
    Grattis! Nu kan du äntligen koppla av i Thailand Solig
  • Inanna Li
    Mia69 skrev 2011-11-30 15:56:18 följande:
    Inanna: Hur går det för dig? Håller verkligen mina tummar för dig. Tar du Levaxin eller hur blev det?
    Tack för tumhållning Solig RD 14. Molvärk som kommer och går! Jag känner mig inte jättehoppfull eftersom jag hade molvärk även i september när jag ruvade sist. Då klarade jag mig ända till RD 17 utan blödning! Skulle vilja ha ömmande bröst för att verkligen tro på det här skulle gå vägen! Det har jag haft vid det här laget de gånger jag varit gravid. Jag tar Levaxin varje dag. Jag har växlat mellan 1 och 2 tabletter om dan(25 mikrogram).
  • Inanna Li
    sushikatten skrev 2011-11-30 16:42:06 följande:
    bara 10 dagar till VUL och så nervöst!

innana: Så tänkte jag precis som du! Det har gått åt H..... men så förvånade jag blev. Förra graviditet så fick jag ömma bröst ganska direkt och kände faktiskt precis som du att inga ömma bröst ingen graviditet. Håller tummarna! 
    Tack för att du finns och är så utmärkt stödjande och peppande Hjärta! Bra att få veta att det inte behöver vara som det brukar när man är gravid! Det känns tyvärr som en repris på förra misslyckade ruvningen med molvärk och proggisar som bara skjuter upp mensen! Men nu känner jag mig ändå mer hoppfull än för en stund sen! Tänk om det kunde bli samma för mig som för dig i alla fall! Jag vågar inte tjuvtesta utan väntar tills på söndag (om jag klarar mig till dess Glad).

Lycka till med VUL! 10 dagars väntan känns långt men snart är du där!
  • Inanna Li

Pp08 - Grattis till avklarat ÄP! Hoppas det blir bra befruktning Glad! Vilken tur att det blev ett bra spermieprov trots allt!

• Inanna Li
    Cathy skrev 2011-11-30 17:59:09 följande:
    Inanna; håller tummarna hårt för dig! Nu ska det lyckas!
    Solig
  • Inanna Li
    Maryhe skrev 2011-12-01 09:38:35 följande:
    Inanna och Kalimero!! Hur går det för er? När har ni TD? Håller tummarna så hårt jag kan! Kram på er! Hjärta
    Tack vännen Hjärta! TD på söndag!
  • Inanna Li
    Vi 4 skrev 2011-12-01 09:48:13 följande:
    Även jag undrar hur de går för Inanna och Kalimero!
    Molvärk av och till! Hoppas dina blåsor växer till sig bra nu!
  • Inanna Li

pp08 - Beklagar verkligen att det inte blev ET för er! Hoppas det går bättre nästa år! Tröstkram {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?