• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Kalimero - Så oerhört ledsen för din skull Gråter!Fruktansvärt orättvist! Kramar i massor {#emotions_dlg.flower}

• Inanna Li

sushikatten - Nej, det fick ju bara inte hända Gråter! Jag blir chockad när jag läser vad du skriver! Det var verkligen er tur nu och du har ingett mig hopp hela min ruvarperiod! Skönt att du inte tänker ge upp utan att ni kämpar vidare! Kramar om Hjärta

• Inanna Li

Vi4 - Din läkare har verkligen missbedömt din chans att lyckas! Stort grattis till massor av blåsor! Jag tror det kommer gå jättebra med ÄP på torsdag! Kram Glad

• Inanna Li
    turlid70 skrev 2011-12-05 18:12:55 följande:
    Inanna, det är helt fantastiskt! Så otroligt glad för din skull. Nu ska det gå vägen, det måste det bara, tredje gången gilt. Stort stort grattis och lycka till! Många glädjekramar till dig!
    Tack vännen Hjärta!
  • Inanna Li
    pralinen jessica skrev 2011-12-05 18:14:55 följande:
    Inanna - STORT GRATTIS!!! Underbart att höra!!!{#emotions_dlg.flower}
    Tack Solig
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-12-05 18:05:23 följande:
    Inanna: Äntligen!!!! Grattis underbara vän!! Då kan vi en gång för alla konstatera att mental stress inte påverkar!! HjärtaSkrattandeSolig HÄRLIGT!!!!
    Tack kära Zin Hjärta! Stress kan nog inte ha nån betydelse alls Glad! I alla fall inte när man gör IVF!
  • Inanna Li
    Spears skrev 2011-12-05 18:02:30 följande:
    GRATTIS!!!!!!!!! Jag förstod det :) Kul!!!!
    Tack Solig! Nu hoppas jag bara att allt ska gå bra!
  • Inanna Li
    Mia69 skrev 2011-12-05 18:30:21 följande:
    Inanna: YES!!!!! Härligt!!!! Så fantastiskt roligt att du är Gravid!!!!! STORT GRATTIS! {#emotions_dlg.flower}Skål

(PS. Du kanske så snart som möjligt skall ta ett nytt TSH/T4 för att ev korrigera din dos. Du kanske redan nu kan öka till 50 mikrogram varje dag)
    Tack Solig! Bra idé att öka till 50 mikrogram redan imorgon! Bara inte TSH blir för lågt Skrattande! Jag vet ju inte riktigt hur snabbt det kan sjunka! Antar att om det ser bra ut på VUL så får jag ta nytt TSH efter det!
  • Inanna Li
    sushikatten skrev 2011-12-05 18:50:21 följande:
    Innana: Vad härligt och jätte grattisar! Ja kolla nu allt du kan kolla! TSH är jätte viktig. Njut och känn dig gravid. Nu håller vi tummarna. Underbar nyhet. Började undra.
    Tack kära vännen Hjärta! Kramar till dig {#emotions_dlg.flower}
  • Inanna Li

Mina Lutinus-vagitorier är slut nu. Jag har gamla progesteron-vagitorier hemma men vågar jag ta en helt annan sorts progesteron nu?. De är på 400 MG. Lutinus bara på 100 MG. Tänk om kroppen blir helt konstig? När jag ringer kliniken imorgon kommer de be mig sluta med progesteron men själv är jag lite orolig för att sluta för snabbt!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?