• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Bengalen: hänger inte med riktigt vem du syftar på..? Ta BV, GBS, gonokocker, klamydia, urea- & mycoplasma. Och säg att det kliar för en antibiotikakur så har du hemma Oskyldig

• Zinfandel

Enya min vän, jag finner inga ord. Vi i denna tråd har verkligen drabbats oförtjänt hårt. Det är så orättvist att man verkligen inte kan undgå att undra varför vissa drabbas hårdare än andra. Det är underbart att ni har det lilla knytet att se fram emot! Stor kram Hjärta

• Zinfandel
    Maryhe skrev 2012-02-15 21:57:57 följande:
    Zinfandel: Du har rätt. Det är bäst att ta bara det som läkarna rekommenderar. Även att berätta om ev. andra fysiska åkommor så att de kan sätta in rätt behandling från början. Blodproverna skulle jag ta upp med kliniken den 8:e mars.
    Fast det beror helt på vilken läkare... Glad Dr D är den ende vi litar vi, så långt. Han är också den enda som brytt sig, inte många läkare här bryr sig om man säger att man har tex allergi, för det påverkar ju inte...... Och så bör det tilläggas igen att vi här uppe i norr ska ta D-vitamin om vintern, om vi försöker få barn.
  • Zinfandel
    Maryhe skrev 2012-02-16 08:34:41 följande:
    Jo det är klart att det spelar roll vilken läkare det är. D-vitamin tar jag sedan december iom att det är dåligt med sol även här och jag suttit inne och pluggat, det är alla andra tillskott typ maca, mighty greens, div. antioxidanter för att stärka immunförsvaret osv man ska vara kritisk emot. Vi vill ju inte ha ett starkt immunförsvar.
    Det var liten pik mot svenska läkare men det förstod du säkert Flört Ja, det ska man absolut vara försiktig med särskilt vi som har immunologiska åkommor och det har det flesta som är här inne, just eftersom vi är här Rynkar på näsan
  • Zinfandel

Tja, kanske.... Flört
    Ja och som Cathy och jag pratade häromdagen, flera IVFer kan göra så att man bildar antikroppar och immuniseras Guld i mun

• Zinfandel

Skytten: Fjällis la ut kuren i tråden i går eller i förrgår, gå tillbaks några sidor så finner du den!

• Zinfandel

Miss Boring: Bra! Vill du ha lite tankar kring undersökningen? Jag vill inte bara dyka på med en massa grejor, du får säga till om du vill ha lite feedback eller om du är nöjd med den info du har. 

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?