IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Bengalen: hänger inte med riktigt vem du syftar på..? Ta BV, GBS, gonokocker, klamydia, urea- & mycoplasma. Och säg att det kliar för en antibiotikakur så har du hemma
Bengalen: hänger inte med riktigt vem du syftar på..? Ta BV, GBS, gonokocker, klamydia, urea- & mycoplasma. Och säg att det kliar för en antibiotikakur så har du hemma
Enya min vän, jag finner inga ord. Vi i denna tråd har verkligen drabbats oförtjänt hårt. Det är så orättvist att man verkligen inte kan undgå att undra varför vissa drabbas hårdare än andra. Det är underbart att ni har det lilla knytet att se fram emot! Stor kram
Mary, jag tar numer bara det som Dr D rekommenderar. Det är bra du tar upp det igen!
Förresten Maryhe, TNF-alfa & NK-panel är det viktigaste i inledningsskedet.
Tja, kanske....
Ja och som Cathy och jag pratade häromdagen, flera IVFer kan göra så att man bildar antikroppar och immuniseras
Skytten: Fjällis la ut kuren i tråden i går eller i förrgår, gå tillbaks några sidor så finner du den!
Miss Boring: Bra! Vill du ha lite tankar kring undersökningen? Jag vill inte bara dyka på med en massa grejor, du får säga till om du vill ha lite feedback eller om du är nöjd med den info du har.
Kram Linköping