Mia69 skrev 2012-01-02 14:41:08 följande:
Ja, det känns inget vidare idag. Jag var nog ändå rätt förberedd på det. Tycker mina generellt diskreta symptom försvann för en knapp vecka sedan. Typiskt nog har jag sedan igår kväll rätt mycket symptom så jag fick lite hopp idag ändå men det hjälpte ju föga... Det finns väl fortfarande en mikroskopisk chans eftersom hjärtat pickar men den är nog väldigt väldigt liten...
Får samla ihop mig och ta mig igenom missfallet och sedan se vidare mot nya försök men det känns lite hopplöst just nu...
Det känns som om det borde finnas en chans när hjärtat fortfarande slår! Hoppas att det sker ett mirakel
! Men du har fortfarande embryon kvar i frysen som det finns hopp om! Kram
Mitt embryo var ju minst 2-5 mm för litet så jag är rädd för att det inte ska ha växt mer när jag ska på VUL om en vecka. Jag försöker trösta mig lite med att det kanske beror på att det är en tvilling och därför ev. är mindre än vanligt.
Mina symptom har kommit och gått. De senaste dagarna har jag varit fruktansvärt yr och illamående, kan knappt äta något då jag har avsmak för det mesta men stora cravings efter vissa saker. Och fast jag mår ganska dåligt är jag på samma gång hungrig mest hela tiden! Det känns oerhört märkligt! Jag har inte så mycket molvärk längre (bara ibland) och oroar mig för att embryot inte växer om jag inte känner nåt!