• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

linköping68 skrev 2012-01-31 20:41:20 följande:
    Skulle kunna gråta floder...... Måndag kväll och redo för ÄP på tisdag fm. Men vad händer.... Jo tisdag morgon har tempen stigit nästan 1 grad så jag har ägglossat under natten. Detta bekräftas på CFC, att de 3 äggen farit iväg. Det slutar med att det blir insemination och 5000 kronor fattigare för i stort sett inget från CFCs sida. Hade Claus och han kunde inte förstå vad som gått fel. Så nu blir det till att satsa på nästa cykel. Få teletid med läkare på CFC och prata om ev annan medicin och annat upplägg. Kanske starkare dos oralgutrn så äggen stannar. Det enda positiva i detta kaos var att mannen lämnade ett mycket bra prov enligt Claus, över 100 miljoner simmare ivriga på att få göra sitt. Så nu har vi några dagar i Köpenhamn utan stress tillbaka till kliniken. Trevligt, men ack så onödigt egentligen, men vi har det mysigt. Kram till er alla!!!
    Vilken fruktansvärd otur! Hoppas det funkar nästa cykel! Det är ju extremt ovanligt att ägglossa för tidigt! Hoppas ni får det fint i Köpenhamn trots allt! Lycka till med inseminationen! Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2012-01-31 21:09:58 följande:
    Inanna: tack för mailet! Grattis till bra resultat! Hoppas blödningarna håller sig borta nu så du kan njuta av graviditeten!

SoligHjärta
  • Inanna Li
    Enya70 skrev 2012-01-31 22:24:22 följande:
    Inanna oj vad jobbigt det måste varit i veckan men skönt att allt verkar vara bra med liten ändå. Och vilka fina siffror ni fick. Vi fick 1 på 500 någonting och det tyckte jag var bra med tanke pga den höga bakgrundsrisken.
    Tack Solig!  Det var verkligen en pärs och jag är fortfarande orolig. Jag hade blivit nöjd med lägre siffror också. Allt över 1:200 är ju helt OK! Så det var verkligen stor förvåning att det blev så bra. Nu kan jag ju i princip vara säker på att Li inte har något kromosomfel i alla fall.
  • Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2012-01-31 22:30:47 följande:
    Inanna; men vilken hemsk vecka du har haft! Verkligen bra att du får vila nu; och jag hoppas innerligt att du slipper blödningarna framöver. Jättegrattis till resultatet på KUB'en, det är ju fantastiskt för en 43-åring!
    Tack min vän Solig! Jag har lite molande i magen  men hoppas att det beror på växtvärk. Livmodern har nu flyttat sig upp till naveln konstaterade läkaren igår. Min mage är rätt stor nu Skrattande
  • Inanna Li
    Maryhe skrev 2012-01-31 22:38:23 följande:
    Inanna: Nej usch vad jobbigt med blödningarna, hoppas att det ger sig! Men vilka bra värden du hade på KUB! Fantastiskt bra!
    Tack snälla Solig! Håller tummarna hårt för dina ägg!
  • Inanna Li

Tuvalina - Tack snälla! Din stackare vad du har fått utstå och nu ännu mer motstånd! Hoppas det blir behandling den här cykeln. Kram {#emotions_dlg.flower}

• Inanna Li
    Bengalen skrev 2012-02-01 18:29:18 följande:
    Innana: Vad jobbigt du måste ha haft det. Skönt att allt ser bra ut i alla fall med den lille.
    Tack Glad! Lycka till med behandlingen!
  • Inanna Li
    Skytten skrev 2012-02-01 20:02:43 följande:
    Innana - fy vad jobbigt. Jag känner så med dig. Ta hand om dig!
    Tack snälla Solig! tar varje dag som den kommer nu! Hoppas att allt ska gå bra till slut!
  • Inanna Li
    Thuleslapper skrev 2012-02-01 22:22:42 följande:
    Inanna: Inget kul att du blöder men åh vad härligt med bra resultat
    Tack snälla du! Grattis till att ha blivit ett år äldre och lycka till framöver!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?