kattenizze skrev 2012-02-15 21:18:59 följande:
Innana: Tycker det låter som du har foglossning. Gå till en sjukgymnast och få akunpunktur, det ska vara effektivt (också slipper man stoppa i sig kemikalier). Sen skulle jag låna en TENS-apparat också mot värken. Den ska man inte använda efter v 28 tror jag, men fram till dess går det bra. Jag skulle be att få göra UL tidigare än om tre veckor, det tar så kort tid, och skulle iaf lugna mig. Det är viktigt att du mår bra också under graviditeten. Har tänkt på dig och håller mina tummar för lilla Li!
Nuförtiden hinner jag inte vara här så mycket men går in och läser om era försök, och hoppas. Jag trodde nog att det skulle bli jobbigare med tre småbarn, men det funkar ganska bra. En fördel som vi alla har här, våra bebisar är så efterlängtade och önskade så jag tror nog att det känns mindre jobbigt.
Tack för tips! Jag har läst på om foglossning och kanske kan det vara början till det! Jag ska be min BM om råd på tisdag! Skulle gärna vilja få ett nytt UL också om det går att ordna! Tack för att du tänker på mig