IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
ChoppiChoppi det var jag som var Uppsala2010. Inget omslag för ÄL idag heller. Tror faktiskt inte jag har ÄL den här månaden. Känner mig riktigt nere. Min man ringde kliniken igår och vi fick en tid om några veckor för samtal med läkare. Han tycker att man som man blir behandlad som en idiot när man ringer dit. Fast han kunde svara på alla uppgifter lika bra som jag med datum för förra IVF med ÄP och ET och testdatum och mens och hur många dagar det är mellan cyklerna och när jag började att ta testerna inför ÄL den här månaden etc. Jag är så tacksam att han har ringt dit för jag tycker det är jättejobbigt att sitta i telefonkö och sedan prata med dem. Ibland märker man verkligen när man går till landstinget att man blir behandlad som en patient och inte som en kund.
Förresten angående clear blues digitala test för ÄL. Någon som vet hur det kommer sig att det inte blir en glad gubbe men att det på själva stickan visar två blå streck? Jag vet att man inte ska bry sig om det just när det är digitalt men jag tycker ändå det är konstigt.
Choppi hoppas det går bra med ÄP idag!