IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Skulle jag komma hem i lila eller orangea underkläder så skulle det verkligen inte bli några bebbar Oups jag som kör en lila blomma i min profil, den kanske hjälper nu äntligen då
Skulle jag komma hem i lila eller orangea underkläder så skulle det verkligen inte bli några bebbar Oups jag som kör en lila blomma i min profil, den kanske hjälper nu äntligen då
Kom till Skåne - här är våren i startfasen (förutom hagelskuren på lunchen idag då ...)
Som ni förstår av mitt nick så älskar jag vin men nu är det fokus på bebisverkstan så då är prioriteringen enkel. Vin har jag druckit så mycket och det kan jag dricka resten av livet sen om jag vill så jag har inga problem med att vara utan det nu eller under behandling, jag avstår hellre för säkerhets skull!
Nina Perssons son är tydligen också IVF, på 4:e försöket... Ja, jag tänkte också på det där med tex C Dion som har möjlighet att få precis vad hon vill, de bästa läkarna, de senaste av allting men ändå tog det så många försök. Och det finns alltså inte anledning att misströsta!!
Turilid - ge inte upp än, vänta till TD! Kram
Snösport: jag har fått mer känningar i nedre regionerna under hela cykeln sen jag började med IVF. Har ofta rejäla känningar till och från i livmoder & äggstockar vare sig det är ÄL eller ej men naturligtvis särskilt mycket under ÄL. Så jag behöver inte testa när jag har ÄL (men kollar ibland så inte kroppen luras men nackdelen är att man aldrig kan släppa att det är ÄL). Är du orolig så kolla med kliniken eller en gynekolog!
Inanna: har inte sett dig sen i söndags. Hur gick ditt VUL igår..? Är allt ok..?
Dallas: lycka till